חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מאמץ סיזיפי?

 

בכל שבוע אנו מדווחים על לכידתם של עשרות ולעיתים מאות שבחי"ם ומסיעיהם. למרות המלחמה המשטרתית הבלתי פוסקת בתופעה, נראה שמדובר במלחמה סיזיפית

 

משטרת מודיעין מכריזה שוב ושוב על נחישותה להילחם בתופעת השבחי"ם, מסיעיהם ופעילותם ברחבי מודיעין. מעיון בשבוע פעילות בתחום זה, עולה שאכן אנרגיה רבה מושקעת לתפוס, לעצור ולגרש את השוהים הבלתי חוקיים בחזרה לשטחי הרשות הפלסטינאית.

כך, ביום 03.05.07 בפעילות שוטרי תחנת מודיעין, נעצר לבדיקה בן מיעוטים. החשוד הציג בפני השוטרים, שביקשו לבדוק אותו, תעודת זהות על שם תושב מזרח ירושלים. מתחקור בשטח עלה החשד כי מדובר בתעודה מזויפת. החשוד הובא לחקירה והודה כי הוא תושב השטחים ואת התעודה קנה ברמאללה. בתום החקירה נכלא ויום למחרת הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

ביום 05.05.07 התלוננה בתחנת מודיעין קטינה בת 16 , תושבת העיר, על אלמוני אשר חטף את תיקה בעת שהלכה לביתה ברח' מירון, סמוך לשעה 02:45 לפנות בוקר. הנערה לא נפגעה. בתוך התיק היו מספר חפצים אישיים. בשלב זה אין עצורים.

ביום 06.05.07 במהלך פעילות יזומה של שוטרי תחנת מודיעין נעצר לבדיקה רכב. תוך כדי הבדיקה נמצאו 11 בני מיעוטים , תושבי השטחים, כולם ללא אישורי כניסה לישראל. נהג הרכב נעצר לחקירה ובסיומה נכלא. התברר, כי אף הוא תושב השטחים. למחרת הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

אתמול (ג'), שוב דווחה המשטרה על מעצר מסיע שבח"ים. הפעם הוא נעצר עם 8 שבחי"ם ברכבו. אותו מסיע זוהה על ידי השוטרים מארוע דומה בעבר הלא רחוק שבמסגרתו נמלט מהשוטרים עם 22 שבחי"ם ברכבו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות