חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מעצר בית למבצעי ונדליזם

 

כתובות גרפיטי ושרידי ביצים מושלכות קיבלו ביום שישי האחרון את פני תלמידי שכבת י"ב בתיכון עירוני ב'. המשטרה מיהרה לפעול ולאחר חקירה שלחה 6 תלמידים למעצר בית

 

מהומת סוף שנה כבר החלה בתיכון עירוני ב' ע"ש רבין במודיעין. ביום שישי האחרון התגלו על קירות החצר הפנימית של התיכון כתובות גרפיטי נגד בית הספר והמנהלת וכן לכלוך של ביצים מושלכות.

כל הסימנים העידו כי היה זה מעשה ידיהם של תלמידי שכבת י"ב. כשעה לאחר שהתגלו הכתובות הן כוסו בצבע לבן.

תלמידים בשכבת י"ב אומרים כי ביום שישי הסתיימו בעצם הלימודים והחל מהשבוע הם נכנסים לתקופת בחינות הבגרות, לדברי אחד התלמידים הגרפיטי היה אקט של בידור ושובבות.

אך לא כך חשבו בהנהלת בית הספר שראתה את המקרה בחומרה והגישה תלונה במשטרת מודיעין שמיהרה לפעול וכבר חקרה 6 בני נוער ששוחררו למעצר בית.

ממשטרת מודיעין נמסר כי "ביום שישי התלוננה מנהלת בית הספר על ונדליזם בבית ספרה. על פי התלונה במהלך הלילה הושלכו ביצים ורוססו כתובות גרפיטי בין כתלי בית הספר. 6 נערים המעורבים במעשה נחקרו. חלקם הודו במיוחס להם". בתום חקירתם שוחררו הנערים למעצר בית.

מדוברות העירייה נמסר כי: "קבוצה קטנה מאוד מתוך שכבת י"ב, בחרה לסיים את לימודיה בבית הספר, תוך השחתת קירות במקום, לצערם הרב של רוב חבריהם לשכבה ושל צוות בית הספר."

"מדובר במיעוט קטן של תלמידים, כאשר רוב תלמידי השכבה לא היו מעורבים במעשה והביעו את מחאתם על התנהגות זו בשלטים שנתלו בבית הספר כגון: "לפליטים של מחזור ג' - דברו בשם עצמכם", "לנורית וצוות המורים, מצטערים, מחזור ג'".

"התלמידים אף מחקו את כתובות הגרפיטי בצבע לבן. תלמידי השכבה הגישו למנהלת בית הספר נורית ז'ק ליבנה זר פרחים והביעו את התנצלותם על המעשה. הוגשה תלונה במשטרה נגד המעורבים באירוע".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות