חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

לא יתקיימו בחירות חוזרות בעמותת רעות

 

הצעת פשרה שתמנע הליכה חוזרת לבחירות, התקבלה אתמול (ב') בקרב חברי עמותת נאות רעות. המשמעות היא כי לא יתקיימו בחירות חוזרות לוועד העמותה, כפי שהנחה בעבר רשם העמותות

 

הליכה לבחירות מחודשות בעמותת "נאות רעות", היתה עד תחילת השבוע הנכחי הפתרון היחיד להחלטת רשם העמותות ביחס לאי הסדרים בהתנהלות הבחירות הקודמות בעמותה.

כזכור, רשם העמותות פסל את הבחירות לעמותת "נאות רעות" עקב סגירת הקלפיות לפני תום המועד החוקי כאשר חלק מהמצביעים הגיעו ולא בחרו ואת האחרים עצרו בדרכם לקלפי וקבע כי יש לערוך בחירות חדשות.

עמותת "נאות רעות" היא עמותה בה חברים כל תושבי רעות שנטלו חלק בפרוייקט הקמת היישוב. ההתארגנות כעמותה היתה דרך מקובלת במהלך שנות ה-80 וה-90, להתארגנות של קבוצות לבניה משותפת של שכונות ויישובים. העמותה במתכונתה העכשווית נועדה להמשיך ולשמור על האינטרסים של קבוצה זו ולטפל בכספים שנותרו לרשותה לאחר תום בניית היישוב.

עפ"י הודעת חברי ועד העמותה: "כדי להימנע מהצורך לטרטר את חברי העמותה ולקיים בחירות חדשות ועדיין לתת הזדמנות לחברים שהיו קרובים במניין הקולות לשבעה הראשונים להיבחר, הציעו שלמה פסי ושמעון דבוש לצרף את שני הבאים בתור לוועד העמותה שהם יוסי חזאי וחיים בלאיש". יודגש כי שתי הקבוצות הביעו נכונות ללכת לפתרון שימנע צורך לקיים הליך בחירות נוסף.

"לאור העובדה שחיים בלאיש הודיע שאינו מעוניין לפעול בעמותה במתכונתה הנוכחית והוא מוותר על מקומו בהנהלת העמותה יכנס במקומו דנילו דרמן".

"לאחר שהובעה הסכמה למהלך ע"י כל המועמדים ובתנאי שרשם העמותות יסכים לקבל פתרון זה התקיימה ישיבה של שלמה פסי ודנילו דרמן עם רשם העמותות. רשם העמותות אישר את המהלך רק בתנאי שכל המועמדים יחתמו על סיכום זה".

היום (ב') הושגה הסכמה מכל המועמדים שהם יחתמו על פתרון זה (רובם כבר חתמו פיסית). כאשר יושלמו החתימות (עד סוף השבוע) יוכרזו התוצאות הבאות: חברי הנהלת העמותה: שלמה פסי, אריה פישביין, עמיקם אורן, יצחקי חן, אפי מלר, אבנר הלחמי, גיורא גורן, יוסי חזאי,דנילו דרמן

בועדת ביקורת יכהנו: דבוש שמעון, יוסי כ"ץ, שוקי ברונהיים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות