חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

7 חגורות שחורות בקראטה

 

קבלת חגורה שחורה בקראטה מצריכה שנים של אימונים, קשיחות וחוסר פשרות. מאסטר קוזו קוניבה ערך את הבחינות ל-7 תלמידי קראטה ממודיעין מכבים רעות

 

השבוע התקיים טקס מיוחד, של הענקת תעודות לחגורות שחורות בביה"ס לאומנויות לחימה של אלדד בן-חורין במסגרת אגודת מכבי "מודיעין-מכבים-רעות".

ל-7 תלמידים ותיקים בקראטה, הוענקו תעודות לחגורות שחורות ע"י אלדד בן-חורין, המורה הראשי. השבעה מתאמנים בקראטה שנים רבות, 12 שנים לצעיר ביותר ועד 35 שנים לוותיק מביניהם:

אלכס גרונוביץ (55) חגורה שחורה דאן 3.
יהודה תורג'מן (50) חגורה שחורה דאן 3.
דני צמח (46) חגורה שחורה דאן 3.
איתי ניר (24) חגורה שחורה דאן 3.
משה ריעני (48) חגורה שחורה דאן 2.
פרנסיס קרבצ'וק (19) חגורה שחורה דאן 1.
עילם לשם (18) חגורה שחורה דאן 1.

לכל השבעה, הוענקה תעודת קראטה רשמית מיפן, החתומה ע"י מאסטר קוזו קוניבה, חגורה שחורה דאן 10, מגדולי מורי הקראטה בעולם, אשר לראשונה הגיע לישראל וערך את הבחינות בעצמו.

אלדד בן-חורין: "כל שבעת הנבחנים עברו את המבחן בזכות ובכבוד רב. המטרה העיקרית של שיפור הגוף והנפש הושגה ואני מאד מרוצה. תלמידים אלה הם משפחתי, לאחר שנים כה רבות אני מרגיש שהם חלק בלתי נפרד ממני. זו מתנה ייחודית לחיים, עבורי, מתנה מעולם דרך החיים של הקראטה".

מבחני הקראטה של אלדד בן-חורין, ידועים בקשיחותם הרבה ובחוסר הפשרות לידע ויכולת.

אלדד בן-חורין: "התלמידים האלה הם עמודי התווך והפנים של מועדון הקראטה שלי, הקיים 24 שנים. כל אחד מתלמידי קיבל את החגורה השחורה בזכות ובכל מקום ייצג את המועדון ואותי בכבוד רב. אני מאד מקפיד על הרמה הגבוהה, על הבריאות של המתאמנים ועל יכולת הקרב האמיתית, פנים מול פנים. הבחינה לצעירים, קשה מאד מבחינה פיסית והזיכרון ממנה ילווה אותם בצורה חיובית, כל החיים."

במועדונו של אלדד בן-חורין כ-40 תלמידים המחזיקים בחגורות שחורות. אלדד בן-חורין מחזיק בשתי דרגות דאן 5 משתי שיטות קראטה, בנוסף להיותו יו"ר התאחדות האבקות הסומו בישראל ובעל ניסיון עשיר בג'ודו, קרב מגע ואומנויות לחימה נוספות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות