חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שומכר וסיקירסקי נבחרו לעמוד בראש BNI מודיעין

 

במפגש השבועי של קבוצת BNI מודיעין הוכרז השבוע רשמית כי החל מ-1 במאי תהיה עליזה סיקירסקי יו"ר קבוצת מודיעין וזאב שומכר יהיה סגנה

 

השבוע הוכרז רשמית שבתחילת מאי תהיה תחלופה של הנהגת קבוצת BNI מודיעין כאשר עליזה סיקירסקי נבחרה ליו"ר החדשה ולסגנה נבחר זאב שומכר.

סיקירסקי היא שוקולטיירית ובעלת חברה "או שוקולה" לייצור שוקולד בלגי בעבודת יד ומטרתה היא לקדם נשים בעסקים קטנים. "רובנו גם אמהות עובדות וגם נשים עובדות, ויש עלינו הרבה מאד עומס. לכן, אשה שמצליחה היא כנראה מאד מוצלחת."

שומכר הוא מתווך והבעלים של משרד התיווך שומכר נדל"ן. שומכר עובד בתחום הנדל"ן במודיעין זה 7 שנים, והוא מנהל משרד מצליח עם צוות של 8 סוכנים. "אני מאמין מאד בפוטנציאל של העיר מודיעין, וחשוב לי להביא לעיר הזאת אוכלוסיה איכותית ולהציע לה נכסים שמתאימים לצרכים שלה, כדי שתתאהב במקום, כמוני, ותשתקע פה וביחד נבנה כאן את עיר העתיד."

BNI הוא ארגון לפיתוח קשרים עסקיים העוסק ברישות (נטוורקינג). זהו הארגון הגדול מסוגו בעולם, שיובא לישראל לפני מספר שנים. הוא מאגד בתוכו בעלי עסקים, המצטרפים לרשת על מנת להפרות את עצמם ולהתפתח בזכות קשרים עם בעלי עסקים מקומיים אחרים.

הקבוצה נפגשת מדי יום ב’ השכם בבוקר בבית הקפה ריסטרטו בסולומון סנטר. בקבוצה רשומים 21 חברים, והיא פתוחה לאורחים ולחברים חדשים, שתחום עסוקם אינו זהה לזה של החברים בקבוצה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות