חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

גרפיטי במשטרת מודיעין (שם זמני)

 

למעלה מחמישים תלמידי כיתות ח’ מביה"ס עירוני א’ החלו בפרוייקט "אין לי משטרה אחרת": ציור ועיטור קירות תחנת משטרת מודיעין. אילו היה מגיע קצין משטרה זר לתחנה אתמול, הוא לבטח היה מוציא צו מעצר על גרפיטי והשחתת רכוש משטרתי

 

אתמול (ג’) פשטו כ-50 תלמידים ותלמידות על תחנת משטרת מודיעין במסגרת פרוייקט "אין לי משטרה אחרת", אותו יזמו סגן מפקד תחנת מודיעין, רפ"ק דוד גרונין ומנהלת בית הספר העירוני א’ בתיה שוכן. את הפעילות בתחנה מלווה מולי מאירי, רכזת שכבת כיתות ח’.

במהלך פעילותם בתחנה מציירים ומעטרים התלמידים את קירות המבנים עפ"י נושאים שנקבעו מראש: דמויות ואפיזודות מקראיות, העליות לארץ ישראל וההתיישבות, השואה והגבורה, מלחמה ושלום, קהילה ומשטרה.

למרות שמדובר ביום חופש שנוצר משביתת המורים ושאפשר לתלמידים להתבטל בית, העדיפו למעלה מחצי בני ובנות שכבת כיתות ח’ של בית הספר להגיע ולקחת חלק בפעילות.

פעילות התלמידים ונוכחותם בתוך תחנת המשטרה במשך שעות ארוכות, בד בבד עם המחויבות אותה נטלו על עצמם, יוצר מערכת תובנות חיובית, שונה ואחרת בכל הקשור לדימוי המשטרתי המקובל. המגע הבלתי אמצעי עם הפעילות והשוטרים יוצרת ללא שום ספק תקשורת חיובית עתידית בין הצעירים שבדר"כ מזהים את המשטרה עם ניידות, מדים ומבט מרוחק דרך ערוצי התקשורת בלבד.

רפ"ק גרונין שמלווה את הפרוייקט מקרוב, התעקש ששמו יהיה "אין לי משטרה אחרת" כי לדעתו זהו השם המייצג ביותר את המטרה שלשמה הוא מתקיים. לדבריו הקשר הקהילתי של המשטרה במודיעין עם אוכלוסיית בני הנוער הוא שעושה ויעשה גם בעתיד את ההבדל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות