חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

’’ישפרו’’ נמכרת שוב

 

’’נכסים ובנין’’ תרכוש את מניות ’’גב ים’’ בישפרו לפי שווי שוק של 333 מיליון שקל. סך ההכנסות של "ישפרו" בשנת 2006 עלו ב-66 אחוזים ביחס לשנה הקודמת ועמדו על 64.2 מיליון שקל

 

ועדות הביקורת והדירקטוריונים של שתי החברות, ’’נכסים ובנין’’ ו’’גב ים’’, אישרו בשבוע שעבר את מכירת אחזקותיה של ’’גב ים’’ ב’’ישפרו’’ לחברת ’’נכסי הדרים’’ אשר בשליטתה הבלעדית של "נכסים ובנין".

זהו שלב נוסף בשינוי פניה של "ישפרו" בשנה החולפת, לאחר שבמאי 2006 רכשה קבוצת "נכסים ובנין" את החלק הציבורי (הבורסאי) של ישפרו לפי מחיר של 300 מיליון שקל. אז, כ-15% מעל שווי השוק.

עפ"י ההסכם מהשבוע שעבר, תרכוש "נכסים ובנין" את 43.36 האחוזים של "גב ים" בסכום של 144.44 מיליון שקלים.

עפ"י ההערכה שהתפרסמה ב"גלובס", תכלית המכירות היא לייצר קוי פעילות ברורים לכל קבוצה: גב ים תמשיך להתרכז אך ורק בעסקי הליבה שלה - ייזום לנדל"ן מניב. וישפרו, תמשיך לפעול בייזום פאואר סנטרים ברחבי הארץ.

עפ"י אותה ההערכה הסיבה ל"בריחה" מהבורסה של הקבוצה היא שמנהליה חושבים כי השווי בבורסה נמוך ולא מייצג את הערך האמיתי של הפעילות והנכסים.

על פי הדוחו"ת הכספיים של "ישפרו" לסיכום שנת 2006, חלה הטבה משמעותית בעסקי החברה בשנה החולפת. סך כל המאזן עלה ב-47% ל-603 מיליון שקל. ההכנסות הכוללות הסתכמו ב-64.2 מיליון שקל, 66% יותר מב-2005.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות