חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מקבץ פלילים: נסיון לחטיפת נערה

 

נערה התלוננה כי בוצע כנגדה נסיון לחטיפה באמצעות רכב. קטינה (17) נחשדת במכירת אלכוהול כבארמנית בפאב מקומי. מוביל שבח’’ים מצפצף על הוראות המשטרה ונוהג ברכב מוגבל נסיעה.

 

נכשל נסיון לחטיפת נערה

נערה בת 17 התלוננה ביום ראשון במשטרה על חשוד שניסה להכניסה לרכבו בכח. צוות משטרתי בראשות רס’ר איציק בן-הרוש יצא לשטח בנסיון לאתר את החשוד שתיאורו נמסר על ידי הנערה. האיש נמצא והובא לתחנה. בבדיקה של נתוניו של החשוד התברר כי יש לו עבר עם תלונות דומות שהוגשו נגדו. החשוד הובא בפני שופט לשם הארכת מעצרו. נעצר עד 2.3.06 . יצויין כי תלמידים ותלמידות רבים בדגש על אלו שבחטה’’ב ותיכון רעות נוהגים מידי יום לתפוס טרמפים בדרכם חזרה הביתה. על כך התרענו בעבר יותר מפעם אחת, אולם ללא הצלחה.

לשתות אסור. אבל מה עם למכור?

קטינה שמכרה אלכוהול בפאב שפועל באזור זוהתה ביום שישי על ידי שוטרי תחנת מודיעין שבצעו ביקורת לילה בפאב. בעלת הפאב שהיא גם אם הנערה זומנה לתחנה לחקירה. במהלך החקירה הודתה כי אין ברשותה רשיון עסק, אולם הכחישה את דבר העסקת ביתה כבארמנית. המשך הטיפול בנושא יבוצע לאחר שימוע שיערוך מפקד התחנה לאם.

נהג ברכב למרות איסור השימוש בו

נהג נתפס נוהג ברכב אשר הוצא כנגדו איסור שימוש משטרתי למשך 30 יום. הסיבה לאיסור המקורי היתה הסעת שבח’’ים. הנהג נלקח לבית המשפטונעצר עד תום ההליכים נגדו. במקרה זה אישר השופט לשחרר את הנאשם בהפקדה של עשרת אלפים שקלים ומעצר בית. יצויין כי מתן צו משטרתי האוסר שימוש ברכב מסויים למשך 30 יום זהו צעד בו נוקטת המשטרה כיום כנגד מסיעי השבח’ים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות