חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית אסטרולוגית: 25 – 31 במאי 2018                                         

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר: : 25 – 31 במאי 2018                                        

 

                                 הטור האסטרולוגי של חוה מזר  

 

טלה

הירח המלא, לקראת ימי אמצע השבוע, עשוי להדגיש ענייני תקשורת ונסיעות. בתקופה הנוכחית יבואו לידי ביטוי רעיונות מקוריים והמצאות מעניינות. זה הזמן להפגין את יכולתכם למצוא את שביל הזהב בין חדשנות לבין שמרנות – כך תתאפשר עשייה מוצלחת במיוחד. רבים מכם עמוסים בפעילות לא שגרתית שתובעת מכם ריכוז רב, דיוק ואיכות. חשוב לגלות יוזמה, העזה ומודעות ליכולתכם.

 שור

מיקום כוכב ונוס במזל סרטן עשוי להעיד כי זוגיות מעורערת עשויה לפנות את הדרך לזוגיות חדשה. במקביל, ההיבט הרציני והאחראי לכוכב סטורן השבוע מצפה מכם השוורים להקדיש זמן להתארגנות ורה-אורגניזציה. טיפ השבוע: רבים מכם לקראת שינויים ברוכים או בעיצומם, ומומלץ להיות מודעים לכך וערניים. אל תתעלמו מחוש הביקורת ומהזהירות הטבעיים שלכם.

 תאומים

הירח  המלא בימים ראשון-שלישי: הצורך לתרום, לשתף פעולה ולהגיע להישגים שיוכיחו את יכולותיכם יבוא לידי ביטוי. מצד שני התקופה עשויה להצביע על השקט שלפני הסערה, לכן כדאי לכם לשים לב לנעשה סביבכם. ביחסיכם עם אנשים, הבהרת כוונותיכם עשויה למנוע אי-הבנות. שימו לב: אתם עלולים להיסחף למניפולציות ועקב כך לרכוש אויבים. חכו לשבוע הבא.

 סרטן

בימים ראשון-שני שימו לב לענייני רגשות ויצירה. כמו תמיד, אתם זקוקים לשייכות, לקביעות ולביטחון. תחושו עצמאיים יותר ושופעים חיוניות. טיפ השבוע: השקיעו בעצמכם, בבני המשפחה, או ביחסים עם האנשים שאתם חפצים ביקרם. הקדישו זמן איכות למה שמשרת אתכם כרגע. הירח המלא (בשלישי-רביעי) מצפה מכם להקדיש תשומת לב לעצמכם ולכוחות שלכם.

 אריה

האריות – שחייהם סובבים סביב רושם, הערצה וחיזוקים - חשים שהאגו והאתגרים אינם סוחפים אותם לכיוון המיוחל. אין זה הזמן לסכן את מה שחשוב לכם. היציבות והביטחון חשובים לכם כעת. אל דאגה, הריגוש והסערה עומדים בפתח. ימים שלישי-רביעי: מומלץ לעסוק בפעילות יוצרת וחברתית שתמלא אתכם באנרגיה. הפעילו את ערוצי הבילויים והתקשורת שלכם.

 בתולה

השבוע מדגיש ענייני עבודה וקריירה, עם השלכה לנסיעות ולמפגשים מהם תוכלו להפיק תועלת רבה. כך תכירו אנשים חדשים, תיצרו קשרים חשובים ותתוודעו לקראת צמיחה חדשה. הכוכבים עשויים להגביר את הכריזמה שלכם ולייצר פתח אופטימי לעתיד, מצב שעשוי לייצר עבורכם השפעה מבורכת. מוטב לנצל ימים אלה לתקשורת אוהדת ויצירתית ולשיפור מגמות מקצועיות עתידיות.

 מאזניים.

אתם חשים חוסר ודאות ומתלבטים בקשר לעתיד, אבל אין כל מקום לדאגה. בהשפעת מלאות הירח (בשלישי-רביעי) דברים יתחילו להתבהר ותגלו שהמצב טוב יותר מכפי שנראה כרגע. סבלנות היא מילת המפתח. מיקום ונוס בבית הקריירה שלכם עשוי להדגיש עניינים מקצועיים ברוכים. נראה שאתם עשויים לפגוש אדם שעשוי להשפיע על עתידכם.

 עקרב

מיקום ונוס בסרטן עשוי להשפיע על נסיעות, לימודים, על חיי הרגש שלכם ועל התנהלות מערכות היחסים שלכם. ייתכן שתעמדו בפני הצורך לקבל החלטה הקשורה למערכת יחסים או שותפות עסקית. כדאי שתמתינו זמן מה לפני שתגבשו עמדה. האגו והצד הייצוגי של החיים ימלאו תפקיד חשוב ומרכזי בכל פעילות, הפעילו את הקסם האישי שלכם, גלו גמישות ושמרו על איזון.

 קשת

רגישותכם גבוהה מתמיד, אתם נוטים לדאגה ולאי-שקט וחווים קושי בהעלאת המוטיבציה. אלה עתידים להשפיע על מצב הרוח שלכם. נראה שאתם זקוקים למנוחה נפשית-פיזית ולפסק זמן. הירח המלא בימי אמצע השבוע עשוי להדגיש ענייני זוגיות ושותפויות. בריאותכם משתפרת והדבר עשוי להעיד על התחזקות ועל נטייה לצאת מהסגירות והאי ודאות של תחילת השבוע.

 גדי

כוכב פלוטו בגדי נותן תחושה של התחדשות ואפשרות לגדילה רוחנית ורציונלית כאחד, תהליך המסמל כיוון חזק ודרמטי, בו קיימת אפשרות של הרס לטובת בנייה של אתגר מהסוג שעשוי לפנות את הדרך למשהו שיעניק לכם הישגיות והכרה. הירח המלא בימים שלישי-רביעי עשוי להעיד על אנרגיות נמוכות, אך אין כל מקום לדאגה, אתם מתחזקים בהמשך השבוע.

 דלי

ענייני תקשורת ונסיעות עשויים לאפיין את השבוע. אלה דורשים גיבוש עצמאות והפגנת יכולת אלתור ותושייה. אתם עשויים להתייחס לכל דבר באופן אישי ורואים בכל תגובה מסביב משהו המופנה אליכם. תחום מסוים בחייכם תלוי במידה רבה ביכולת שלכם, כאן ועכשיו, לשפר יחסים ומצבים. "היו חכמים ולא צודקים", הקפידו על תקשורת ברורה ומדויקת ושמרו על אנרגיה מאוזנת.

 דגים

הירח המלא (בימים שלישי-רביעי) עשוי להדגיש ענייני בית, משפחה וקריירה. מורכבות הכוכבים מעידה כי עליכם לקחת אחריות על חייכם. הביאו לידי ביטוי את הרעיונות היצירתיים שלכם. למדתם לא מעט לקחים וקיבלתם תובנות, ועכשיו הגיע הזמן לנוע לשלב הבא. קשר שיצרתם עם מישהו בארץ (או בחו"ל) עשוי להיות המפתח לאפשרויות חדשות. נקטו בגישה שכלתנית ורציונלית.

כל הזכויות שמורות ©

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות