חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ילדים ב` עוצמה במפגש מעורר השראה

 

שחקני הכדורסל משלוש קבוצות ילדים ב במועדון הכדורסל במודיעין זכו למפגש עם ספורטאי פראלימפי מעורר השראה. רקדני זוז במחול הופיעו מול משלחת רמת דרג מאיטליה

 

שחקני ילדים תלמידי כיתות ז’ במועדון הכדורסל בעוצמה מודיעין הגיעו למפגש עם עופר ורפל - אדם, לוחם וספורטאי עם מסר חשוב לכל ספורטאי ולכל אדם. את המפגש יזם ניר ויטלם, אביו של שחקן במועדון, יואב ויטלם.

 עופר ורפל הוא לוחם שייטת שספג ירי בזמן פעילות, ממנה יצא עם צל"ש ועם שיתוק ברגליו. ורפל שיחק כדורסל בכסאות גלגלים בבית הלוחם והתאמן בחתירה, ואף היה אמור לייצג את ישראל בחתירה באולימפיאדת לונדון. גידול בצוואר עמו התמודד וממנו החלים מנע ממנו מלצאת לאולימפיאדה.

 דרך הסיפור האישי שלו העביר ורפל לשחקנים הצעירים שישבו מולו מסרים חשובים ומעוררי השראה, אותם ניתן ליישם גם על המגרש וגם בחיי היומיום.

 אמיר כנען, שמאמן את אחת מקבוצות ילדים ב’ במועדון, לצד יאיר פרסטמן ורז בן חמו, אמר בתום המפגש: "שמענו מעופר על החשיבות של עבודת צוות, ולמדנו ממנו שאסור לוותר או לתת לקושי כזה או אחר למנוע ממך לעשות את כל מה שאתה יכול כדי להצליח."

הרקדניות ממודיעין והאורחים האיטלקים

עיריית מודיעין והמרכז הרב תחומי הזמינו את רקדני "זוז במחול" להופיע בפני משלחת רמת דרג מאיטליה. מודיעין היתה ה"עיר הלומדת" הראשונה בישראל, ומהווה מודל לערים אחרות בארץ ובעולם. כעת יצא פרויקט משותף וראשון מסוגו, בחסות ארגון אונסקו העולמי, ליצירת שיתופי פעולה לקידום פרויקט "עיר לומדת". לשם כך, הגיעה לעיר משלחת של אנשי חינוך איטלקים, מנכ"לים מהפרלמנט האיטלקי ושלושה נשיאי קרנות של האיחוד האירופי, כאורחים של המרכז הרב תחומי.

 ראש המרכז הרב תחומי, ד"ר אורנה מגר, פנתה אל גלית ורואי כבירי, מנהלי "זוז במחול", בהצעה שרקדניות מלהקות המחול הייצוגיות של "זוז במחול" יופיעו בפני המשלחת.

בני הזוג כבירי נענו בשמחה להזמנה, שהגיעה מיד בתום חודשיים של חזרות מפרכות והופעה בלתי נשכחת בטקס הדלקת המשואות הממלכתי בהר הרצל.

הם רתמו למשימה את טל ליפינר, מנהלת חטיבת המחול הישראלי, וליפינר גייסה את רקדניות להקת "נעורים 1". רקדניות הלהקה, שבניהולה של ליפינר ובהדרכתו של ניב כבירי, הופיעו בפני האורחים המכובדים, כאתנחתא בין הישיבות, והעניקו להם טעימה מהמחול הישראלי העכשווי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות