חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חברת השמה להייטק - עזרה בחוזה העבודה

 

בעידן בו אנו חיים היום, עידן בו תחום ההייטק מתפתח ומתרחב מידי יום, ישנה חשיבות גדולה מאוד לעבודה עם חברת השמה להייטק בעת חיפוש עבודה בתחום. חברת השמה בתחום ההייטק מסייעת רבות למועמדים בחיפוש עבודה. בין אם זה במציאת המשרות הנכונות והמתאימות לכל אחד

 

בעידן בו אנו חיים היום, עידן בו תחום ההייטק מתפתח ומתרחב מידי יום, ישנה חשיבות גדולה מאוד לעבודה עם חברת השמה להייטק בעת חיפוש עבודה בתחום. חברת השמה בתחום ההייטק מסייעת רבות למועמדים בחיפוש עבודה. בין אם זה במציאת המשרות הנכונות והמתאימות לכל אחד, בין אם זה בהכנה לקראת ראיונות העבודה, בהגדרת דרישות נכונות ועוד, ובין היתר, סיוע נוסף שמעניקה חברת השמה להייטק, ועוזר מאוד לכל מועמד לפני הכניסה לעולם ההייטק, או בעת שדרוג התפקיד שלו, הינו סיוע לפני חתימה על חוזה עבודה, הבנת הסעיפים השונים ובדיקה כי החוזה באמת מתאים למצב השוק ולנתונים האישיים של המועמד.

התייחסות למרכיבי השכר

כאשר עומדים לחתום על חוזה עבודה, חברת השמה להייטק תסייע לכם בהתייחסות אל רכיבי השכר. היא תעזור לכם לברר האם מדובר בשכר גלובלי, ללא תגמול על שעות נוספות (כפי שנהוג ברוב חברות ההייטק), או שאכן יש תשלום על שעות נוספות, היא תעזור לכם לברר האם בחוזה כלולים בונוסים שונים, והאם הבונוסים המוצעים לכם מתאימים למה שמוצע לשאר עובדי החברה בדרגת תפקיד דומה לשלכם ובנוסף, האם בחוזה כלולות אופציות או מניות, דבר חשוב מאוד במיוחד בחברות ההייטק, אשר יכול לשדרג לכם משמעותית את השכר ככל שהחברה תתפתח ותגדל.

התייחסות לתנאים סוציאליים

עוד התייחסות שתדגיש לכם חברת השמה להייטק הינה התייחסות לתנאים הסוציאליים בחוזה כמו ביטוח מנהלים או פנסיה, והאם הם מופרשים על מאה אחוזים מתוך השכר או על סכום קטן יותר, קרן השתלמות, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח בריאות וכדומה, והאם כל הביטוחים הללו מתחילים מהיום הראשון לעבודה, או שמשולמים לאחר מספר חודשים, ובמידה והם משולמים לאחר מספר חודשים, האם מבוצע תשלום רטרואקטיבי או החל מרגע התשלום ללא התייחסות לזמן שעבר מרגע תחילת העבודה בחברה.

מרכיבי שכר אחרים

חשוב מאוד להתייחס למרכיבים נוספים בחוזה אשר ישפיעו על תנאי העבודה שלכם. לדוגמא:

  • רכב מליסינג: היום בחברות הייטק רבות מספקים לעובדים רכבי ליסינג, אך חשוב מאוד לברר האם מרכיב הרכב מתווסף לשכר שלכם או יורד מהשכר הברוטו שהוצע לכם, האם יש הגבלה למספר קילומטרים בשנה, מה תנאי ההחזרה של הרכב וכדומה.
  • כבישי אגרה: האם החברה מספקת לכם מנוי לכבישי אגרה כמו כביש שש או מנהרות הכרמל, במיוחד במידה ואתם עתידים להשתמש בכבישים הללו בדרך אל העבודה וממנה מידי יום.
  • טלפון נייד: עוד הטבה משמעותית שחשוב לברר האם היא כוללת הגבלה כל שהיא, האם ניתן להשתמש בו בזמן טיסות לחו"ל ועוד.
  • כרטיסי אוכל: בדקו האם עלויות כרטיס האוכל נגרעות מהשכר שלכם או לא, ומהי המגבלה היומית, אם קיימת, בכרטיס.
  • טיסות לחו"ל: במידה והתפקיד כולל טיסות לחו"ל יש לבדוק מראש גם מה תהיה שיטת התשלום על הטיסות וכל השהייה בחו"ל, האם אתם מקבלים החזרים מול קבלות או זכאים לכרטיס אשראי של החברה ועוד.
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות