חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הגדלה והדפסת תמונות על קנבס – האם זה כדאי?

 

תמיד יש את הרגע של אחרי האירוע שבו יושבים יחדיו ועוברים על התמונות, נזכרים מחדש בכל הרגעים המשמחים, המצחיקים והמרגשים שקרו, ומחליטים אילו תמונות לשמור ועל אילו תמונות אפשר לוותר.

 

תמיד יש את הרגע של אחרי האירוע שבו יושבים יחדיו ועוברים על התמונות, נזכרים מחדש בכל הרגעים המשמחים, המצחיקים והמרגשים שקרו, ומחליטים אילו תמונות לשמור ועל אילו תמונות אפשר לוותר. אם פעם לאחר הסינון היינו הולכים לחנות צילום ומוסרים את הפילם לפיתוח ואז מסדרים את התמונות באלבום, היום אנחנו מתאמצים אפילו פחות ולאחר הסינון הראשוני פשוט שומרים את הכול על המחשב, ואם ממש משקיעים אז גם מעלים אותן לפייסבוק. אבל אם יש תמונה שאנחנו ממש אוהבים, למה לא להדפיס אותה על קנבס, ולתלות אותה על הקיר?

הגדלת התמונה על נייר צילום
ישנן כמה אפשרויות להפוך תמונה מצולמת לתמונת קיר לתלייה או להצבה על שולחן העבודה. השיטה המוכרת ביותר היא פיתוח על נייר פילם בחנות צילום, אבל ישנם שני חסרונות עיקריים לתמונות המודפסות על נייר צילום רגיל: לנייר צילום יש תכונה של דהיית הצבע בשל חשיפה ממושכת לאור ולשמש, וככל שגודל התמונה ושטח הפנים שלה גדולים יותר, כך החשיפה לאור גדולה יותר בהכרח, ודהיית הצבע תהיה מהירה יותר כתוצאה מכך. החיסרון השני של הגדלת הצילום על נייר צילום רגיל היא עלותו הגבוהה יחסית של התהליך כולו, כולל מסגור התמונה.

הדפסת תמונות על קנבס
לעומת הפתרון של נייר צילום, הדפסת תמונות קנבס לתלייה על הקיר או הצבה על מדף לקישוט, היא פתרון יעיל ומהיר ליצירת מזכרת מיוחדת מאותו רגע שצולם ושבה את לבכם. היתרות של הדפסת תמונות קנבס הם עלות נמוכה, כיוון שהקנבס שעליו מודפסת התמונה כבר מתוח על גבי מסגרת עץ הניתנת לתלייה ואין צורך להוציא סכום כסף נוסף על המסגור, אלא פשוט להגיע הביתה ולתלות את התמונה.

יתרונות נוספים של הדפסת תמונות על קנבס הם עמידות גבוהה של התמונה - תמונה המודפסת על קנבס יכולה להישמר במשך שנים מבלי חשש לפגיעה בצבע או באיכות שלה בזכות טכניקת ההדפסה הייחודית והתכונות של בד הקנבס, והאפשרות להדפיס תמונות ישירות מקובץ דיגיטלי, מה שמאפשר לערוך את התמונה ולשפץ אותה לפני ההדפסה. כמו כן ניתן ל"שחק" עם התמונה על ידי בחירה מתוך מבחר גדלים או לחלק אותה לכמה תמונות קטנות המשלימות תמונה אחת גדולה וליצור אפקטים נוספים.
הדפסת תמונות קנבס היא דרך נפלאה להגדיל ולשמר זיכרון מיוחד מתוך טיול, אירוע או כל רגע אחר בחיים שאתם רוצים לנצור לנצח.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות