חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שכר הייטק: האם השכר שהציעו לי נכון עבורי?

 

אם אתם מחפשים עבודה בהייטק, במיוחד אם זה התפקיד הראשון שלכם בתחום, בוודאי כמו רבים גם אתם תוהים לגבי השכר – מה לענות כאשר שואלים אתכם מהן ציפיות השכר שלכם? האם השכר שמציעים לכם הוא באמת השכר המתאים לתפקיד אותו תמלאו, לניסיון שאתם מביאים אתכם ועוד?

 

אם אתם מחפשים עבודה בהייטק, במיוחד אם זה התפקיד הראשון שלכם בתחום, בוודאי כמו רבים גם אתם תוהים לגבי השכר – מה לענות כאשר שואלים אתכם מהן ציפיות השכר שלכם? האם השכר שמציעים לכם הוא באמת השכר המתאים לתפקיד אותו תמלאו, לניסיון שאתם מביאים אתכם ועוד? ובכן, אם השאלות הללו מוכרות לכם, קראו את המאמר הבא שיסייע לכם להבין מהו השכר הנכון עבורכם וכיצד תוכלו להיות בטוחים כי השכר שאתם מקבלים באמת מתאים לתפקיד שלכם, או שתוכלו לקבל שכר הרבה יותר גבוה ממנו.

הנתונים האישיים שלכם

חשוב להבין כי לא רק התפקיד משפיע על השכר. אתם יכולים לראות לדוגמא כמה מפתחים שונים אשר לכאורה עוסקים בתפקיד דומה, אך פערי השכר ביניהם מאוד גדולים, וזאת בשל הניסיון והוותק של כל אחד מהם.

לכן, בכדי להבין את נתוני השכר הנכונים עבורכם עליכם קודם כל לדעת להגדיר לעצמכם את הנתונים האישיים שלכם – כמה שנים אתם עוסקים בתחום, באיזה תחום אתם מתמחים, האם יש ערך מוסף ויתרונות חשובים שאתם מביאים לחברה ויכולים לתרום לשיפור תנאי השכר שלכם, האם מדובר בתפקיד רגיל או ניהולי ועוד. ברגע שתדעו להגדיר את כל הנתונים האלו תוכלו לדעת האם השכר שמציעים לכם הוא באמת נכון עבורכם.

היעזרו בסקרי שכר

היום ניתן למצוא די בקלות מגוון רחב של טבלאות שכר הייטק שונים המתפרסמים באתרי חברות ההשמה בהייטק. סקרי השכר הללו מציגים נתונים אמינים של ממוצע השכר עבור כל תפקיד, בהתאם לשנות הניסיון של העובד, ויכולים לסייע לכם להבין טוב יותר היכן אתם ממוקמים ביחס לממוצע בתחום.

כמובן, שימו לב כי אתם מסתמכים על סקר שכר של חברת השמה אמינה ומקצועית, ואתם יכולים להיות בטוחים כי היא מציגה נתונים מדוייקים עליהם אתם יכולים לסמוך ללא כל חשש. בדקו את ההתחייבויות של החברה, את המוניטין שלה בתחום, את הוותק שלה ועוד וכך תוכלו להיות בטוחים יותר כי הנתונים שהיא מציגה אלו נתונים נכונים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות