חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

פעילות מודיעין חופשית השבוע / מכתבים למערכת

 

”במכתבי אל ראש העיר בתחילת החודש, דרשתי מראש העיר לקרוא את ציקוטאי לסדר, לדרוש ממנו לחזור בו מחתימתו על מכתב הרבנים, ולהתנצל בפני כלל ציבור תושבי העיר על הצטרפותו למכתב”

 

במכתבי אל ראש העיר בתחילת החודש, דרשתי מראש העיר לקרוא את צ’יקוטאי לסדר, לדרוש ממנו לחזור בו מחתימתו על מכתב הרבנים, ולהתנצל בפני כלל ציבור תושבי העיר על הצטרפותו למכתב.

בעקבות מכתבי, ראש העיר נזף בצ’יקוטאי על כך שהצטרף בחתימתו למכתב לשר הביטחון, שבו מחו רבנים על דברי שר הביטחון שרבנים שהתבטאו נגד הרמטכ"ל לא יוזמנו לטכסי צה"ל.- הקצאות – במכתב ששלחתי בסוף ינואר 2018 אל מבקר המדינה, פירטתי כיצד תקציב של 1,000,000 ₪ מקרן עבודות פיתוח (קע"פ) עבור הקמת ביכנ"ס בשכונת הכרמים, "התגלגל" והתנפח לתקציב של 3,050,000 ₪ !!! להקמת ביכנ"ס והרחבת בתי כנסת.

בעקבות מכתבי אל מבקר המדינה, "מישהו" בעירייה הזדרז לפרסם שתי הקצאות של מגרשים ומבני ביכנ"ס קיימים (מצ"ב), כנראה בכדי "להלבין" ולהצדיק את התקציב השערורייתי הנ"ל.   

- חב’ד - מסיבת פורים במכבים-רעות – מצ"ב פרסום והזמנה של חב"ד למסיבת פורים ברחבת לב רעות.

עסקני חב"ד משקיעים משאבים כספיים ופרסומיים בכדי להציג נוכחות כלשהי ברובע מכבים-רעות, אעפ"י שהם נכשלו בנסיונותיהם להקים לפני כשנה וחצי בית חב"ד ברעות. 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות