חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מתכוננים לעדלאידע

 

בשל האירוע הגדול ייחסמו לתנועה מספר רחובות ויהיו שינויים בנתיבי התחבורה הציבורית 

 

ביום שישי 23.2.18 תצעד תהלוכת העדלאידע במודיעין מכבים רעות מדרך יאיר פרג לאורך רח’ עמק החולה בחלקו הצפוני ועד לצומת עמק החולה נהר הירדן, משם בחזרה לאמפי פארק עמק החולה.

בעירייה הזכירו כי גם השנה תהלוכת העדלאידע הותאמה והונגשה לצופים עם מוגבלויות שונות. לצופים אלה תהיה עמדת צפייה בפארק הסמוך למרכז שרבט, שבכתובת עמק החולה 32. הכניסה למתחם זה תתאפשר בניגוד לכיוון התנועה דרך רחוב עמק החולה (דרום) ועד מרכז "שרבט". בנוסף, תהיה הנגשה ללקויי ראייה על ידי העברה סימולטנית של התהלוכה באזניות. לצופים אלה תתאפשר חנייה נוחה וקרובה למתחם. בנוסף, תתאפשר חנייה לנכים הצועדים בתהלוכה בחניית בית ספר דורות. הגעה עם רכב תיעשה מכיוון רחוב יאיר פרג דרך עמק החולה - בניגוד לכיוון הנסיעה.

תושבים או אורחים בעלי תו נכה המעוניינים להיכנס עם הרכב או מעוניינים להיעזר בהנגשה, מתבקשים ליצור קשר עם המוקד העירוני 106 בטלפון 08-9726020. מומלץ להירשם ולשמור מקום מבעוד מועד.

 בשל האירוע, ייחסמו לתנועה במהלך העדלאידע מספר רחובות בין השעות 09:30 – 16:00: רח’ עמק החולה משני צידיו מדרך יאיר פרג ועד פינת נחל עיון סמוך ל"קאנטרי סנטר", רח’ עמק יזרעאל מזרח יחסם בצומת עם נחל בזק, רח’ עמק יזרעאל מערב יחסם בצומת עם רחוב עמק דותן, רח’ נחל הירמוך יחסם בצומת עם רח’ עמק יזרעאל, רח’ נחל צין יחסם בצומת עם רח’ עמק החולה וכן יחסם בצומת עם רח’ נחל פארן ובצומת עם רחוב נחל חבר/נחל שורק - לתושבי הרחובות נחל צין/פארן/קדרון ושניר בלבד תותר הכניסה לבתיהם מחסימות אלו עם הצגת תעודת זהות המעודכנת בכתובת מגוריהם, רחוב נחל פארן יחסם בצומת עם רחוב עמק החולה. הכניסה והיציאה לרחוב נחל פארן תתאפשר דרך רחוב נחל צין בלבד.

כמו כן, הרחובות הבאים ייחסמו החל משעה 09:30 עד לשעה 14:30 בלבד: רחוב נהר הירדן במפגש עם עמק החולה דרום, רחוב נחל תבור, ורחוב נחל געתון (לכיוון רחוב עמק החולה) בצומת עם רחוב נחל נטפים. החל משעה 14:30 יפתחו לתנועה רחובות נוספות והם: החל מהשעה 14:30 יפתחו לתנועה רח’ עמק החולה מדרך פרופ’ יאיר פרג ועד מרכז "שרבט" בשני הכיוונים וכן רח’ עמק החולה מכיוון קניון עזריאלי ועד לרחוב נהר הירדן.

 

לדיירי רחוב עמק החולה לא תתאפשר הגעה/יציאה לבתיהם החל משעה 09:30 ועד לשעה 16:00. כמו כן, לא תתאפשר חניית רכבים לאורך הרחוב. תושבי רחוב עמק החולה מתבקשים להיערך לכך בהתאם. רכב שיחנה לאורך רחוב עמק החולה ייגרר.

בעירייה הגדישו כי השנה, בשל עבודות לשדרוג חניון הכורכר מול היכל התרבות, יצומצמו מספר החניות בו עקב כך. לטובת הציבור, תתאפשר חניה בחניון ברחוב לב העיר מול קניון עזריאלי. החניון יפתח ללא תשלום, החל משעה 11:00. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי יתכן ויווצרו עומסי תנועה ברחובות הסמוכים לאירוע. הנהגים מתבקשים שלא להחנות את רכבם על מדרכות ושלא לחסום צירי תנועה.

ילדים אובדים ירוכזו בכניסה לבית ספר "נתיב זבולון", לא תתאפשר הכנסת בעלי חיים, תרסיסים, אלכוהול, תרסיסי שלג וקצף למיניהם, כלי רכב דו גלגליים לרבות אופניים חשמליים, לשטח העדלאידע, וכן לא תתאפשר כניסה עם נשק אישי/צה"לי.

 עוד נמסר כי באותו היום, בין השעות 09:30 – 16:00, יחולו שינויים בנתיבי הנסיעה של התחבורה הציבורית בקווים העירוניים והבין עירוניים. ניתן להתעדכן על שינוי לוחות זמנים באתר של חברת קווים ובמוקד המידע הארצי "כל קו" במספר 8787*.

 בעירייה הדגישו השבוע כי במקרה של גשם תידחה הצעדה ליום שלישי, 27.2. במידה וירד גשם גם ביום זה, האירוע יבוטל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות