חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

לאכוף פתיחת בתי קפה במע”ר בשבת / מכתב למערכת

 

אלבז במכתב לראש העיר: אני שמח על כך שאנו חברי עמותת מודיעין חופשית מצליחים לגרום לראש העיר להתיישר עם המדיניות שלנו בנושאי חופש דת. יחד עם זאת, הצעת העיריה לוקה...

 

במכתב ששלחתי אל ראש העיר בתאריך 16/12/17 בנושא שדרוג חוק העזר העירוני לפתיחת עסקים בעיר בשבתות, דרשתי לזמן ישיבת מועצת העיר דחופה שלא מן המניין, בכדי להעביר מיידית שדרוג של חוק העזר העירוני הקיים, כפי שהצעתי במכתבי.

בתחילת השבוע שלחתי אל ראש העיר את הצעתי לסדר לשדרוג חוק העזר לפתיחת עסקים בעיר בשבתות ובכללם העסקים במע’ר.

הצעתי מרחיבה משמעותית את החופש שיינתן לכל מי שירצה לפתוח עסקים בשבתות.

במקביל, קראנו ושמענו שראש העיר מעוניין לאשר בישיבת מועצת העיר בשבוע הבא, תוספת לחוק העזר העירוני הקיים בנושא, שמשמעותו לאפשר המשך פתיחת עסקי מזון, בתי קפה, מסעדות וכו’ בשבתות, והוספת המע"ר לחוק העזר.

אני שמח על כך שאנו חברי עמותת מודיעין חופשית מצליחים לגרום לראש העיר להתיישר עם המדיניות שלנו בנושאי חופש דת, פתיחת עסקים בשבתות, אוטובוס בשבתות שנפעיל וייצא לדרך כשיהיה לנו תקציב (איפה האוטובוס שהעירייה הבטיחה להפעיל בשבתות ?).

יחד עם זאת, הצעת העירייה לוקה בחסר בנושאים אחדים, כמו למשל אכיפה על בעלי בתי הקפה והמסעדות במע"ר לפתוח את עסקיהם בשבתות, כפי שראש העיר הבטיח לתושבי העיר שהמע"ר יהיה פתוח 24/7.

 

תכנון עתידי של העיר - שלב ב’ + הגבעות הדרומיות 

בתחילת השבוע שלחתי אל ראש העיר חיים ביבס מכתב בנושא התכנון העתידי של העיר  (מצ"ב).

במכתבי דרשתי מראש העיר לבטל מיידית את תכנון שלב ב’ של העיר שבסיומו העיר תאכלס כ- 220,000 תושבים, ולתכנן אכלוס של עד 120,000 תושבים בלבד בעיר איכותית שבה יוגדלו משמעותית איזורי התעסוקה והמסחר לטובת תושבי העיר.

כמו"כ, דרשתי מראש העיר לאשר היום ועכשיו הקמת גן לאומי בגבעות הדרומיות, כפי D7התקבלה החלטת מועצת העיר שבתיתורה לא תהיה בניה אלא פארק ארכיאולוגיה וט=D7ע, ולהכריז שהגבעות הדרומיות אינן מיועדות לבניית שכונה חדשה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות