חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חופשת ספא בקרלובי וארי

 

בשנים האחרונות הפכה צכיה לאחד היעדים המועדפים על המטייל הישראלי. המחירים הנוחים, האקלים הנפלא ומרחצאות הספא העתיקים, הפכו את המדינה הקטנה לאטרקציה של ממש. אז אם גם אתם מתכננים לצאת לחופשת ספא משתלמת ורוצים לדעת אילו אתרים אסור לכם להחמיץ, הגעתם למקום הנכון.

 

להשיג את המקסימום עבור התקציב שלכם

משום שיש מגוון של דילים לקרלובי וארי וטיסות שיוצאות לאורך כל השנה, כדאי לכם לעשות סקר שוק הרבה לפני הטיסה. למרות שהרכבה של טיסה ובית מלון נשמעת כמו החלטה נבונה, כדאי לבדוק חבילות אשר יספקו לכם תחבורה מתאימה ויוזילו את מחיר החופשה. חשוב לזכור ששדה התעופה הסמוך לפראג נמצא במרחק עצום מרוב אתרי הספא ולכן שווה לקחת חבילה שכוללת טיסות פנימיות או אוטובוס פרטי. 

לבחור במלון שנמצא סמוך למעיינות המרפא או שמצויד במתקני ספא איכותיים

כדאי לבחור במלון אשר ממוקם בסמוך למעיינות המרפא הראשיים. בחירת בתי מלון בקרלובי וארי כגון הרויאל ריג’נט המפואר או מלטה המשתלם, עשויה להוות פתרון שיאפשר לכם לנצל בחוכמה את החופשה ולא לבזבז זמן על נסיעות. מלונות אשר נמצאים מעט יותר רחוק אך בעלי ספא עצמאי מפואר, הם אופציה ששווה לכם לשקול גם כן. מלון רוז’ה היוקרתי, מאפשר לכם ליהנות משורה של טיפולים מפנקים בלי לצאת מהחדר.

לא לפספס את המרחצאות הרפואיים

אין ספק שהאטרקציה המרכזית בכל חופשת ספא בקרלובי וארי נמצאת במרחצאות העתיקים ששוכנים בה. במאות השנים האחרונות העיר הפכה למוקד עלייה לרגל לעשרות אלפי מבקרים אשר לא מוותרים על ביקור במרחצאות הייחודיים אשר בוקעים מבטן האדמה. המרחצאות נחשבים לעשירים במינרלים ובעלי סגולות רפואיות, כך שהם בגדר חובה בכל טיול ספא.

 לנצל את כל טיפולי הפנים והגוף שהמקום מציע

מומלץ להזמין מראש את הטיפולים המועדפים עליכם ולקבל את רשימת האפשרויות עוד בזמן שאתם בארץ. בקרלובי וארי תמצאו מגוון של עיסויים במחירים זולים בהרבה מאלו שאתם תמצאו בישראל ותוכלו ליהנות משורה של מסאג’ים מפנקים במיוחד. החל מעיסוי רקמות עדין ועד לטיפולי רפלקסולוגיה, הבחירה עשויה להיות קשה יותר ממה שאתם חושבים.

ליהנות מהתפריט העשיר שהמקום מציע לכם

מלבד שפע הטיפולים הנפלאים שתמצאו בקרלובי וארי, אסור לשכוח את המנות הנפלאות בכל מסעדה ובית קפה. הוופל הייחודי שמוגש בכל המסעדות בצידי הדרך, הפך לאחד הקינוחים המזוהים ביותר עם המקום, ובתי הקפה הקסומים הם שם דבר של ממש. משום שזוהי עיירת מרפא וספא, אתם יכולים לדעת שכל הארוחות נעשות מהפרודוקטים הטובים ביותר.

ולא לשכוח – להשאיר את כל הדאגות בארץ ולהתמסר לפינוקים

אם אתם רוצים ליהנות מחופשה בלתי נשכחת באחת הערים הקסומות באירופה, אתם חייבים לקחת פסק זמן מהעבודה ומהלימודים ולבוא במצב הרוח הנכון. תשאירו את הלפטופ במשרד, צמצמו את השימוש בסלולרי והתמסרו לכוח המרפא של בריכות המים הטבעיות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות