חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

ניצחון נוסף לילדים ב` של עוצמה

 

הקבוצה של המאמן אמיר כנען במועדון הכדורסל יצאה למשחק חוץ נגד מכבי ראשון לציון הקורא, וחזרה עם ניצחון נוסף .שתי הקבוצות הגיעו אל המשחק לאחר ניצחון במחזור הראשון אחרי שעוצמה גברה על רחובות ומכבי ראשון לציון ניצחה בדרבי את ראשון לציון סביון

 

המשחק בין עוצמה מודיעין למכבי ראשל"צ הקורא נפתח בסערה של עוצמה 0:18. ברבע הראשון עומר אחיעם הוביל את האטרף של עוצמה, ובסיום הרבע הראה לוח התוצאות 5:25 למודיעין. ברבע השני ירדה האינטנסיביות מעט, אך גם ברבע זה ניצחה עוצמה וירדה למחצית ביתרון של 20:42 הודות לצליפות ואחוזים גבוהים של שחר שגיא.

הרבע השלישי היה המשך למגמה של הרבע הראשון. עוצמה שטפה את המגרש, והפער כבר חצה את גבול ה-30 הפרש, כך שהתוצאה הגיעה ל-30:62 בסיום הרבע. הרבע האחרון היה לפרוטוקול ואיפשר לעוצמה להמשיך בעבודה הטובה עד לסיום, ולעומר שוורץ לצבור כמות ריבאונדים מטורפת בכל רמה, לא פחות מ-20 ריבאונדים.

המאמן, אמיר כנען, סיכם את הניצחון: "מאוד נהניתי לראות את העבודה שהשחקנים עשו היום. אנחנו מאמינים שהצלחות זה עניין של הירתמות של כולם למען מטרה משותפת, והמטרה שלנו היא לנצח, ולעשות זאת כקבוצה מאוחדת שעובדת ביחד. אף שחקן לא חושב על עצמו, לא כמה הוא קולע, לא כמה הוא משחק. וכשאין אנוכיות בקבוצה, ויש תוספת של כישרון, אז הדברים הולכים לטובתך. יש לנו עוד המון עבודה והמון מה לשפר, אבל הניצחון והדרך שבה הוא הושג מראה על צעד בדרך הנכונה."

 קלעו לעוצמה: עומר שוורץ 17 נקודות ו-20 ריבאונדים, עומר אחיעם 11 נק’, 9 ריבאונדים ו-4 חטיפות, יונתן כהן 11 נק’, יואב ויטלם (עם לב גדול)  6 נק’, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, רן וייספלד 6 נק’, עומר ויסוצקי 4 נק’, עידו מן ואופק סיידוף 2 נק’, אוהד בן נעים 1 נקודה. ירדן הראל, יאיר קרמון, אור אליאב ועומר דר שיחקו ולא קלעו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות