חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

נחתם הסכם בין עוצמה מודיעין לניצת הדובדבן

 

האחים גיא ואורן רובינשטיין, זכייני ”ניצת הדובדבן” בישפרו ושחקני כדורסל בעברם, בחרו להעניק חסות למועדון הכדורסל

 

גיא ואורן רובינשטיין פתחו את סניף ישפרו מודיעין לפני שנה כחלק מהרשת הארצית של "ניצת הדובדבן". השניים צמחו במחלקת הנוער של מכבי ת"א. בעוד גיא בן ה-51 סיים לשחק במהלך התיכון, אורן (48) המשיך ושיחק גם באופן מקצועי בקבוצת מכבי רמת גן בין השנים 1987-1994.

"כשהגענו למודיעין, מצאנו כאן אוכלוסיה מעולה וקהילה חמה, וחיפשנו דרך לתת בחזרה לקהילה הזאת. הקשר הראשוני עם עוצמה מודיעין נוצר בזכות הזיקה שלנו לכדורסל. כשפגשנו את שמעון סלל רוה רודריגז, מנהל המועדון, גילינו שהתפיסה שלו ושל המועדון, ששמה את ההיבטים החברתיים והקהילתיים אפילו לפני הכדורסל, מתאימה מאד להשקפת העולם שלנו. האני מאמין שלנו הוא, שמי שנותן מקבל חזרה, ושבכל יום אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה עשינו למען האחר היום. זה המניע שלנו בעסק שלנו, וזו גם הסיבה שחברנו לעוצמה מודיעין", סיפרו האחים.

 כבר באירוע סיום עונת הכדורסל 2016/17, קיבלו שחקנים מהמועדון מארזים עם מוצרי החנות.  גיא רובינשטיין, המשמש כמנהל בפועל של החנות, מציין כי בסניף במודיעין נמכרים לא מעט מוצרים שמתאימים למי שמנהל אורח חיים ספורטיבי בנוסף לשחקני מועדון עוצמה מודיעין.

לדברי רודריגז, הקשר האישי של האחים רובינשטיין לענף הכדורסל והרצון שלהם לתת בחזרה לקהילה בכלל ולקהילה במודיעין בפרט, הוא שעמד מאחורי ההתקשרות שלהם עם הנהלת המועדון. מנהל מועדון עוצמה גילה, כי לצד תמיכתם בקבוצת ליגה אחת באופן ספציפי, הם משתפים פעולה עם המועדון בעוד פעילויות, שיתפרסו לאורך השנה, דבר המאפשר להם להכיר מקרוב את כל השחקנים במודיעין ולפעול ביחד לטובת תושבי העיר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות