חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

צימרים מבודדים עם בריכה פרטית לזוגות: הבחירה האולטימטיבית לחופשה הרומנטית

 

חופשה זוגית רומנטית בצימר היא הזדמנות להשקיע באווירה רומנטית, להתפנק ולעשות רק מה שאתם אוהבים ורוצים. הבחירה האולטימטיבית לחופשה זוגית מפנקת תהיה צימרים מבודדים עם בריכה פרטית לזוגות ופרטיות מלאה.

 

חופשה זוגית רומנטית בצימר היא הזדמנות להשקיע באווירה רומנטית, להתפנק ולעשות רק מה שאתם אוהבים ורוצים. הבחירה האולטימטיבית לחופשה זוגית מפנקת תהיה צימרים מבודדים עם בריכה פרטית לזוגות ופרטיות מלאה. החופשה הזוגית המושלמת שלכם מתחילה כאן עם טיפים שימושיים של בעלי ניסיון לבחירה נכונה של צימר רומנטי ותכנון נכון של חופשה רומנטית קסומה.

מתחם צימרים לזוגות בלבד

אם אתם מתכננים חופשה זוגית רומנטית המקום המתאים יהיה מתחם צימרים לזוגות בלבד. אם השארתם את הילדים בבית לא תרצו להיות מוקפים בילדים של אחרים. מתחמי צימרים הפכו בשנים האחרונות לפתרון אירוח למשפחות, אם אתם מחפשים צימר רומנטי שקט מקדו את החיפושים שלכם במתחמי צימרים המיועדים לזוגות בלבד (קיימים מקומות שמארחים רק זוגות). אם בחרתם מתחם צימרים שמיועד גם לזוגות וגם למשפחות כדאי לבקש צימר מרוחק משאר הצימרים או את הצימר השקט ביותר.

טיפ נוסף : משפחות עם ילדים שוכרות צימרים בעיקר במהלך סופי שבוע וחופשות חגים/קיץ, אם תצאו לחופשה באמצע השבוע תוכלו למצוא צימרים מבודדים עם בריכה פרטית לזוגות במחירים נמוכים. מתחמי הצימרים שמיועדים למשפחות וזוגות יהיו ברובם ריקים מאדם באמצע השבוע.

אטרקציות ופעילויות שאת אוהבת והוא אוהב

את הכי רומנטית ומלאה באהבה כשאת נהנית מהפעילויות שאת הכי אוהבת. אם התמזל מזלכם ושניכם נהנים מאותן הפעילויות בלבד תוכלו לתכנן בהתאם את החופשה. אם יש פעילויות שאת אוהבת ואתה קצת פחות, שלבו בלוח הזמנים פעילויות שאת אוהבת, פעילויות שאתה אוהב ופעילויות ששניכם אוהבים.

רשימת פעילויות לזוגות : רכיבת סוסים רומנטית לאור השקיעה או אור הזריחה, קומזיץ, ארוחה במסעדה טובה, סדנאות שוקולד, סנפלינג, שייט קיאקים בירדן, טיולים בטבע, ביקורים בספא, טיולי ג’יפים וטרקטורונים, קטיף פירות, החלקה על הקרח.

איך להפוך את החופשה שלכם רומנטית יותר?

תוספת של עיסוי זוגי אל הצימר תהפוך את החופשה גם מפנקת יותר וגם הרבה יותר רומנטית. צוות העיסוי מגיע אל הצימר עם כל הציוד לדרוש לעיסוי מקצועי ומפנק. בתום העיסוי צוות המעסים עוזב את המקום ואתם ממשיכים להתפנק בג’קוזי.

אח עצים רומנטי לחימום הצימר מוסיף גם אווירה רומנטית קסומה וגם חום טבעי נעים של אש. העצים הבוערים באח מפיצים ריח נהדר, מהר מאוד תמצאו את עצמכם מוקסמים מהאש הבוערת ונהנים מחומה.

אוכל טוב הוא חלק בלתי נפרד מחופשה רומנטית מהנה. כזוג תוכלו למצוא מגוון מסעדות טובות באזור או להזמין אל הצימר ארוחת שף עשירה. רוב הצימרים כוללים מטבחון קטן בלבד כך שלא תוכלו לבשל בעצמכם ארוחות מלאות. ברוב מתחמי הצימרים תמצאו בחצר עמדת מנגל מאובזרת. תוספת של תותים עם קצפת, שמפניה, שוקולדים איכותיים ופירות טריים תהפוך את החופשה שלכם עשירה ברומנטיקה וטעמים טובים, חופשה שמשאירה טעם של עוד.

צימרים מבודדים עם בריכה פרטית לזוגות שתהיה שלכם בלבד הם מתכון בטוח לחופשה שקטה ובעיקר פרטית ורומנטית. הבריכה תעמוד לרשותכם בלבד ותוכלו לבלות בה בכל שעות היום ללא הגבלה. חפשו צימרים עם בריכה פרטית במיקום מבודד ושקט, מיקום בו תיהנו מפרטיות מלאה אל מול מרחבי הטבע.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות