חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מרבדים את ניסן ואייר

 

השבוע החלו עבודות להשלמת הרחובות ניסן ואייר, במסגרתן, הכביש יקורצף וירובד בשכבתו הסופית. כזכור, על פי התכנון רחוב אייר היה אמור להיות רחוב ללא מוצא, אולם עם גידול השכונה הוחלט המשיך את הכביש וליצר חיבור בין רחוב אייר לרחוב ניסן. 

 

השבוע החלו עבודות להשלמת הרחובות ניסן ואייר, במסגרתן, הכביש יקורצף וירובד בשכבתו הסופית. כזכור, על פי התכנון רחוב אייר היה אמור להיות רחוב ללא מוצא, אולם עם גידול השכונה הוחלט המשיך את הכביש וליצר חיבור בין רחוב אייר לרחוב ניסן. פתיחת כביש זה נעשתה כחלק מהשלמות הפיתוח שמבצעת העירייה בשכונת הכרמים במטרה להקל על עומס כלי הרכב באזור ולאפשר הגעה נוחה לבית ספר יזמ"ה. כמו כן, פתיחת הכביש מאפשרת לתושבי השכונה יציאה מהירה מהעיר.

במקביל לעבודות אלה נבנו לאורך קטע רחוב ניסן ארבעה איי תנועה בצורת טיפה, שתפקידם להאט את התנועה ברחוב.

 בשלב זה יבוצעו העבודות ברחוב ניסן בין בית מספר 65 (במפגש עם רחוב אייר) לבית מספר 99. העבודות בהמשך הרחוב יימשכו עם השלמת העבודות של תאגיד "מי מודיעין" לשדרוג מערכת הביוב שבמפגש הרחובות ניסן ועמק חרוד. עבודות הריבוד של רחוב אייר יבוצעו במהלך חול המועד סוכות, וזאת בשל קרבתו למוסדות חינוך והרצון שהעבודות בכביש לא יפריעו למהלך הלימודים ולא יחסמו את הגישה אליהם.

 העבודות מתבצעות בתיאום, אישור והכוונת המשטרה, ותושבי העיר מתבקשים להישמע להנחיות השילוט והוראות התמרור ולנסוע בזהירות בהתאם לתנאי הדרך. ייתכנו שינויים בימי ובשעות העבודות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות