חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מאות תושבים ביריד החוגים של סחלבים

 

יריד החוגים של סחלבים שנערך בשבוע שעבר בעיר משך אליו השנה כ-2,000 הורים וילדים. המשתתפים הסתובבו בין הדוכנים, קיבלו מידע על החוגים ונהנו מהפנינג ססגוני, שכלל פעילויות והופעות ללא תשלום.

 

ביום שלישי האחרון התמלא פארק עמק האלה בדוכני הסברה ומידע של יותר מ-100 חוגים, שיפעלו במהלך השנה באמצעות עמותת סחלבים בתחומים שונים כמו מחול, ספורט, אומנויות, העשרה, מוזיקה ואומנויות לחימה. החוגים מיועדים לכלל התושביםהחל מילדים, דרך נוער וכלה במבוגרים. המבקרים הסתובבו בין הדוכנים, פגשו את המדריכים, התרשמו, התנסו ושאלו שאלות. חלק מהדוכנים אף הציעו התנסות של ממש בתחנות הפעלה שונות בתחומי הספורט וההעשרה. במקביל, על הבימה המרכזית עלו בזה אחר זה מפעילי ומשתתפי החוגים למופעי ראווה מרשימים. הצופים נהנו מהופעות בתחום המחול, התעמלות אומנותית, אומנויות לחימה שסיפקו טעימה קטנה ממה שמחכה להם בחוגים. לסיום עלה על הבמה המרכזית גם כוכב הילדים "קופיקו" למופע סוחף ומלא הומור.

בין המבקרים הרבים, נצפו ביריד גם ראש העיר, חיים ביבס, סגנו וממלא מקומו, שלמה פסי המשמש כיו"ר עמותת סחלבים, חבר המועצה אלעד שמעונוביץ ומנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר, שהסתובבו גם הם בין מדריכי החוגים ובירכו את המשתתפים לקראת שנת הפעילות החדשה.

בעמותת סחלבים ציינו השבוע בגאווה כי היריד היה מוצלח מאוד וחשף את המשתתפים לחוגים החדשים שיפעלו השנה ברחבי העיר לצד החוגים הוותיקים. בין היתר נחשפו המשתתפים לחוגי מדעים, שפות ובישול שהצטרפו השנה בתחום ההעשרה, חוג חדש של מחזמר המשלב שירה, ריקוד ותיאטרון בתחום אומנויות הבמה. וגם לחוג רוגבי וחוג שחמט מיוחד המשלב אומנויות לחימה, בתחום הספורט. השנה, הגדילו בסחלבים את היצע החוגים לקטנטנים ופתחו קבוצות נוספות בתחומים שונים ומגוונים לילדי הגיל הרך. בסחלבים הדגישו השבוע כי תושבים שנבצר מהם להגיע ליריד, יוכלו לקבל מידע, להתרשם ולהירשם באתר העמותה.

יו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי: "עמותת סחלבים גאה להציע את מגוון החוגים בתחומים המגוונים לטובת התושבים בכל שכבות הגיל. יריד החוגים היווה הזדמנות נהדרת לתושבי העיר לטעום, להתנסות, להתרשם ולעמוד על המגוון הגדול ולבחור את הפעילות המתאימה ביותר. מספר המשתתפים הרב ביריד מהווה תעודת כבוד עבורנו ומוכיחה את האמון של התושבים בעמותה העירונית  סחלבים . אני מזמין את הילדים  את ההורים ואת המבוגרים יותר לבוא לקחת חלק במערך החוגים שהכנו עבורכם ומאחל לכולנו בשם עמותת סחלבים לקראת השנה החדשה איחולים לשנה טובה ושנת לימודים פוריה  מהנה ומוצלחת."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות