חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

נפרדים מהקיץ

 

 ביום שישי הקרוב תיפתח שנת הלימודים והשגרה תחזור למקומותינו, כאשר סוף השבוע האחרון הוקדש למסיבות הפרידה של תושבי העיר מהקיץ.

 

 ביום שישי הקרוב תיפתח שנת הלימודים והשגרה תחזור למקומותינו, כאשר סוף השבוע האחרון הוקדש למסיבות הפרידה של תושבי העיר מהקיץ. ביום חמישי נהנו אלפי תושבים ממופע של עילי בוטנר וילדי החוץ, שבמשך שעה וחצי הרקידו את הקהל עם להיטים כמו "רץ אליך", "מכתב לאחי" ועוד. רגע השיא של המופע היה כאשר בוטנר העלה על הבמה כעשרה בנות נוער מהעיר ואת הסולנית, נירי בועזסון, לשיר איתו את השיר "שווים" עם ליווי של שפת הסימנים.  

 במוצאי שבת, נחתמה עונת מופעי הקיץ של פארק ענבה, שהחלה עם המופעים בתשלום של שלמה ארצי ועומר אדם ומשה פרץ והסתיימה במופע מחווה של להקת "רוקוויל" ללהקת "קולדפליי". כאשר גם במופע האחרון יותר מ-5,000 צופים מילאו את הפארק ומאות מהם מילאו את רחבת הריקודים לצלילי השירים.

ראש העיר חיים ביבס: "סיימנו השבוע קיץ עם יותר מ-40 מופעים ואירועים לתושבי העיר והקהל הצביע ברגליים והגיע אליהם בהמוניו. אני רוצה להודות לכל העוסקים במלאכה, לאגף תרבות ואירועים, עובדי אגף שפ"ע, תשתיות וביטחון שדאגו לכך שלתושבים היה קיץ חם ומהנה.

 אלון שמידט, מנהל אגף תרבות: "בחודשי יולי אוגוסט כבכול שנה נחשפו תושבי העיר למגןון רחב של אירועים מוצלחים בהם כל אחד מצא את הטעם ודבר שקרוב לליבו שמחנו לשמח כל אחד ואחת ולכל גיל וכך נמשיך הלאה . כי יש תרבות במודיעין מכבים רעות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות