חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך מרכזיה וירטואלית יכולה לסייע לכם בעסק?

 

היום בעלי עסקים קטנים ובינוניים רבים מתלבטים בכל הנוגע לרכישה של מרכזיה וירטואלית. בייחוד בעסקים כאלו, בהם אין הרבה שלוחות של טלפונים, בעלי העסק תוהים האם רכישה של מרכזיה כזו היא באמת נצרכת או שהם יכולים להסתדר גם בלעדיה. 

 

היום בעלי עסקים קטנים ובינוניים רבים מתלבטים בכל הנוגע לרכישה של מרכזיה וירטואלית. בייחוד בעסקים כאלו, בהם אין הרבה שלוחות של טלפונים, בעלי העסק תוהים האם רכישה של מרכזיה כזו היא באמת נצרכת או שהם יכולים להסתדר גם בלעדיה. חשוב להבין כי בעסק קטן או בינוני כל הוצאה מחושבת בצורה מדוקדקת הרבה יותר מעסקים גדולים, ובעלי עסקים כאלו מנסים לחסוך בכל מה שהם יכולים בכדי לקיים את העסק ולהגיע לרווחים, אך יש דברים שבהם לא כדאי לחסוך, ואחד מהדברים הללו הוא ללא ספק מרכזיה וירטואלית.

מדוע זה כל כך חשוב? איך מרכזיה כזו יכולה לסייע לכם בעסק? ולמה ההוצאה על רכישה של מרכזיה כזו היא באמת משתלמת? על כל זה תוכלו לקרוא במאמר הבא.

הרושם הראשוני

אחד הדברים החשובים ביותר בעסקים היום הוא הרושם הראשוני. היום כל עסק מתמודד עם תחרות רבה מאוד, גם תחרות מצד עסקיים פיזיים בסביבה שלו, וגם תחרות מול האינטרנט, ולכן הרושם הראשוני הוא חשוב מאוד. מבחינה פסיכולוגית, הלקוח יתרשם הרבה יותר מעסק שנראה יציב ומאורגן יותר, וכאשר לקוח מתקשר אל בית עסק ומופנה דרך מרכזיה וירטואלית הוא מרגיש כי מדובר בחברה גדולה ויציבה, אפילו אם במציאות החברה מעסיקה מספר מצומצם מאוד של עובדים ונמצאת במבנה קטן מאוד.

לכן, אם אתם רוצים ליצור רושם ראשוני חיובי ולגרום ללקוחות לבחור דווקא בכם על פני עסקים אחרים בתחום, מרכזיה יכולה לסייע לכם רבות בכך.

התנהלות מאורגנת יותר בתוך העסק

גם אם מדובר בחברה אשר מעסיקה מספר מצומצם של עובדים, עדיין יהיה הרבה יותר מאורגן ומסודר אם תהיה מרכזיה שתפנה את הלקוחות אל המיקום הנכון, במקום שיהיה מקום מענה מרכזי אחד וממנו יבוצעו הפניות. עבור העסק, מדובר בצורה מסודרת ומאורגנת יותר, אשר תמנע עומס טלפונים על עובדים שהטלפון שמתקבל כלל לא מיועד עבורם. בנוסף, בצורה הזו ניתן לשמור על סביבת עבודה שקטה ונעימה יותר, ללא תזוזה של עובדים בין העמדות השונות או קריאות למענה לטלפון, ומדובר בדבר חשוב מאוד שיכול להשפיע על נוחות העבודה בעסק ועל הארגון בו וחלוקת העבודה בין העובדים השונים.

שמירה על סודיות

לעיתים ישנם פרוייקטים בהם לא כל המחלקות משותפות, או לקוחות שלא מעוניינים לשוחח עם עובדים שהם לא מכירים אלא רק עם אלו שעובדים איתם באופן קבוע, במיוחד בעסקים קטנים. לכן, מרכזיה מאפשרת חלוקת טלפונים מדויקת אל המקום הנכון וכך היא מאפשרת שמירה על סודיות מלאה בתוך החברה, ומאפשרת ללקוחות הקבועים למצוא בקלות את איש הצוות המטפל בהם ולו הם זקוקים. כך תוכלו לשפר את שירות הלקוחות שלכם בעסק וכך תוכלו לשמר את הלקוחות הקיימים שלכם בקלות רבה יותר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות