חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

גם קציני משטרה בכירים לשעבר - בהפגנת המחאה

 

בהפגנה שנערכה בפעם החמישית בכניסה למודיעין, נגד השחיתות השלטונית, השתתפו כ-100 מפגינים.  בין הנואמים: שני חוקרי משטרה בכירים לשעבר, סגן ראש העיר  אילן בן סעדון ופעילים חברתיים ממודיעין. במוצ”ש הקרוב, 26.8, תתקיים הפגנה נוספת בשעה 20:30

 

נמשכת הפגנת המחאה נגד השחיתות השלטונית בכניסה למודיעין. במוצ"ש האחרון נערכה ההפגנה החמישית במספר בכניסה למודיעין, במוצ"ש הקרוב, 26.8, תתקיים ההפגנה השישית בהשתתפות חברי כנסת ואישי ציבור נוספים. בהפגנה שנערכה במוצ"ש האחרון השתתפו כ-100 איש, כאשר מפגינים ומפגינות רבים ממודיעין ומהאזור השתתפו בהפגנה הגדולה שנערכה בפתח תקווה. בהפגנה השתתפו אישי ציבור ובהם: סגן ראש העיר אילן בן סעדון, שני חוקרי משטרה בכירים לשעבר ופעילים חברתיים מהעיר.

במהלך ההפגנה הניפו מפגינים רבים שלטים ובהם סיסמאות כמו: "צופרים נגד השחיתות", "לא נותנים למדינה לצלול", "מושחתים הביתה", "המדינה צוללת לאבדון", "הון, שלטון, עולם תחתון!" ועוד. המפגינים קראו לבנימין נתניהו להתפטר מראשות הממשלה ודרשו שלטון נקי משחיתות. בהפגנת המחאה, שאורגנה על ידי לין דרור, גילעד ביהרי, אלון מרכוס, יהורם גלילי, רמי להב ומיכאל זץ – פעילי סניף העבודה במודיעין,  נשאו דברים סגן ראש העיר אילן בן סעדון, מודי לוין ופיני סלרי – חוקרי משטרה בכירים לשעבר, מיכאל זץ, גילעד ביהרי, לין דרור, יהורם גלילי ואיתי אלמוג בר.

אילן בן סעדון: "אנחנו נמצאים פה כדי שכל אחד יקבל מה שמגיע לו מבחינת החוק. ההגעה של מפגין עם חולצה של הליכוד להפגנה מראה שזו המלחמה של כל עם ישראל ושזה לא ימין או שמאל. נתייצב פה כל שבוע עד שתהיה לנו מדינה טובה יותר".

מודי לוין, ניצב משנה בדימוס ביחידה הארצית לחקירות הונאה: "עצם העובדה שבמוצ"ש האחרון שלפו מתוך הרכב את עו"ד אלדד יניב ואת מני נפתלי ולא נתנו להם להגיע לאזור שבו מתקיימת ההפגנה בפתח תקווה, זה פשוט בזיון. המשטרה פירשה בצורה לא נכונה את ההחלטה של בג"צ. ביבי חושב שמותר לו לקבל מתנות, אבל החוק לא מאפשר לו זאת, אז לפחות בזה צריך להיות כתב אישום".

פיני  סלרי, לשעבר קצין בכיר ביחידת להב של המשטרה:  "ביבי לא נחקר בגלל התקשורת ולא השמאל, אלא היועץ המשפטי ומפכ"ל המשטרה הורו לחקור אותו. ביבי נואם לחבר מושבעים וללהקת מעודדות בגני התערוכה ואומר: ’אני והליכוד’, כאילו שההפגנות הן נגד הליכוד. יש פה אפילו מפגין אחד מהליכוד". 

איתי אלמוג בר גם מתח ביקורת על מעצרם של אלדד יניב ומני נפתלי ואמר: "אני לא זוכר שכשהיו הפגנות ימין עצרו מפגינים, גם כשהם איימו על הרמטכ"ל. המדינה הופכת אט אט לפאשיסטית ואנשים שרוצים שלטון נקי ולא מושחת מוגדרים כסיכון על ידי השלטון. חסידי ביבי נאמנים לו והמדינה וחוקיה נמצאים הרחק מאחור. למפגינים אני קורא: ’תמשיכו לבוא ולהפגין ולהילחם על העתיד של המדינה שלנו".   

גילעד ביהרי: "אנחנו רוצים להראות שאנו נחושים ומתמידים ולא נפסיק להפגין עד שהמדינה תהיה נקיה משחיתות. יש פה ראש ממשלה שחושב שהוא זה המדינה והוא זה הדמוקרטיה, אז לא ניתן לזה לקרות. הוא התחיל השבוע בתהליך מאוד מסוכן ומנסה להסית את ענייני הביטחון כדי שיאפילו על ענייני החקירה. יש שני עורכי דין ששניהם קרובי משפחה של ראש הממשלה, והוא מעביר אליהם את השליטה במדינה. אנחנו לא מפחדים".

בסיום ההפגנה הצטרפו כל המפגינים והמפגינות להמנון "התקווה" והניפו את דגלי ישראל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות