חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

בעלי עסקים? הבשורה החדשה כבר כאן !

 

בימים אלה איגוד לשכות המסחר עומד לפתוח את ה’קמפוס- המכללה העסקית חברתית’ 

 

חיים, יש מגוון רחב של רגעים מרגשים. יש גדולים וקטנים, יש שגרתיים ויש ומיוחדים. יש רגעים שמתייחסים לחיי משפחה וזוגיות, יש ששייכים לקריירה ולהתפתחות אישית, יש שקשורים להנאה, לסיפוק  או מימוש עצמי. ולכל אחד מאותם הרגעים, יש יופי ייחודי משלו ושפע אחר שהוא מפיץ בעולם.

הקמת ’הקמפוס- המכללה העסקית חברתית’ בעיר הבירה – ירושלים!

אחד הרגעים המרגשים במיוחד בימים אלו,  הוא הקמת ’הקמפוס- המכללה העסקית חברתית’ אותו הקים "איגוד לשכות המסחר"- הבית של העסקים בישראל, בעיר הבירה ירושלים. בימים הקרובים עומד להיפתח הקורס הראשון שיהווה את יריית הפתיחה לצמיחה אישית, כלכלית ועסקית! מדובר בבשורה מהפכנית לבעלי עסקים, אשר תרחיב את אפשרויות הלמידה ותיצור שינויים בחייהם של כל אלו שיחליטו לקחת חלק ולהיות שותפים בכך.  

ללמוד זה לכל החיים

כל החיים אנחנו נמצאים בלמידה. לומדים בבתי הספר, באוניברסיטאות, במכללות, לומדים מהחיים ותוך כדי תנועה. מתנסים, עושים טעויות ומשתפרים. הלמידה היא חלק חיוני ובלתי נפרד מההתקדמות וההתפתחות האישית והמקצועית שלנו בחיים. הלמידה היא מה שמצעיד אותנו קדימה, אל עבר הגשמת המטרות והחלומות שלנו, אל עבר מימוש עצמי וחיים טובים ומאושרים, מהסיבה הפשוטה שידע, בחיים שלנו, הוא כוח.

עובדה זו הניעה את "איגוד לשכות המסחר" - הבית של העסקים בישראל, להרחיב את סל השירותים אותו היא מעמידה עבור כלל בעלי העסקים, ובמיוחד עבור חבריה בקהילה העסקית, ולהקים מרחב למידה מקצועי, עם קורסים והכשרות, שיספקו מענה רחב ומגוון של כלים, ידע, מיומנויות, גישות ומתודות, שיסייעו לבעלי עסקים ללמוד, להתקדם ולהתפתח אל עבר מקומות חדשים.

פיתוח עסקי, ניהול פיננסי, שיווק דיגיטלי, וזה עוד רק ההתחלה...

הקורסים וההכשרות המקצועיות, יינתנו עבור המשתתפים תוך מתן פלטפורמה לחברים להציג את ניסיונם המקצועי. חלק מימי העיון והקורסים יהיו ללא עלות לחברי הלשכה, במטרה להרחיב את הידע האישי והמקצועי ולסייע בהתפתחותם העסקית. בין הנושאים המגוונים שיילמדו: ’בקמפוס - המכללה העסקית חברתית’, יתקיימו קורסים, סדנאות, מפגשי מנטורינג ונטוורקינג, כנסים, ימי עיון ואירועים עסקיים, ויעסקו בשלל תחומי ידע. ביניהם ניתן למצוא פיתוח עסקי, יזמות, ניהול פיננסי, משפט עסקי, שיווק דיגיטלי, סחר בינלאומי ועוד.

כלים חדשניים, שיתופי פעולה והזדמנויות כלכליות

הפיתוח וההכשרה המקצועית יסייעו לשדרג את העסק בכלים חדשניים, ליצור שיתופי פעולה עם בעלי עסקים אחרים ולהיחשף להזדמנויות כלכליות רבות. כל זאת, כאשר המרצים מגיעים מן השורה הראשונה של הקהילה העסקית, בעלי ידע וניסיון מהארץ ומן העולם.

נשיא איגוד לשכת המסחר, מר דרור אטרי: "אנו זוכים בימים אלה לפתוח את הקמת ’הקמפוס- המכללה העסקית חברתית’, בעיר הבירה ירושלים, אשר תהווה בשורה מהפכנית לכלל בעלי העסקים. הקורסים יספקו מענה מקצועי רחב ומגוון שיעשיר את החברים בשפע של ידע, כלים, חדשניים וחשיבה מחוץ לקופסא.  אנו קוראים לבעלי עסקים, להשקיע במשאב העיקרי שלהם - הם בעצמם ולהנות מצמיחה אישית, כלכלית וחברתית." 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות