חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

יועץ פנסיה מומלץ

 

מצד אחד, אין כמעט מי שלא חושב על מה שצפוי להתרחש ומנסה להבטיח לעצמו חיים נוחים ומספקים ככל האפשר לא רק כיום אלא גם בעתיד, אבל מצד שני רובנו מעדיפים לא לחשוב יותר מדי על הזקנה.

 

מצד אחד, אין כמעט מי שלא חושב על מה שצפוי להתרחש ומנסה להבטיח לעצמו חיים נוחים ומספקים ככל האפשר לא רק כיום אלא גם בעתיד, אבל מצד שני רובנו מעדיפים לא לחשוב יותר מדי על הזקנה.

אפשר להבין זאת: בגילאים המבוגרים מאוד נדרשות התמודדויות לא פשוטות, הן פיזית והן רגשית, ובגיל צעיר, או צעיר יחסית, אנחנו משתדלים להדחיק אותן. אבל גיל הפנסיה, נרצה או לא נרצה, יגיע, וכדאי מאוד למרות הקושי כן להקדיש לכך מחשבה ולהבטיח שלפחות בהיבט הפיננסי נהיה מסודרים.

הדרך לכך היא באמצעות ייעוץ פנסיוני אובייקטיבי של יועץ פנסיה מומלץ, ומומלץ בחום להתחיל את תכנון השלב הזה בחיים מוקדם ככל האפשר – שכן בדרך זו ניתן לזכות בתנאים טובים יותר בקרנות הפנסיה, בביטוחי המנהלים, בקופות הגמל ובשאר האפיקים הפנסיוניים, ולהבטיח הכנסה נאה באמת בגיל הפרישה מהעבודה.

בחירת תמהיל אופטימלי של מסלולי חיסכון

את החיסכון הפנסיוני ניתן לבצע בשלל אפיקים ומסלולים, ובהם ביטוחים שונים, קופות גמל וקרנות פנסיה, כשכמובן שישנו מגוון רחב של קרנות וקופות וביטוחים, ולמי שאינו מתמצא בתחום, לא משנה עד כמה הוא משכיל ואינטליגנטי, קשה עד בלתי אפשרי להבין מה באמת ההבדלים בין כל אופציה.

רק יועץ פנסיה מומלץ, וכמובן גם אובייקטיבי כך שהוא יפעל אך ורק למען האינטרסים שלכם ולא משום שיקול זר, יכול לעזור לכם לעשות סדר בכל האופציות, ולבחור את אלה שהכי מתאימות לצרכים שלכם ולהעדפות שלכם.

דרך נוספת שבה ייעוץ פנסיוני עשוי לשפר משמעותית את מצבכם כבר בהווה היא באמצעות שיפור תנאי פוליסות ביטוח קיימות או התנאים שבהם אתם מפקידים בקופת גמל כזו או אחרת, שכן ידע הוא כוח יקר ערך ומשפר במידה ניכרת את יכולת המיקוח שלכם מול הגופים השונים. בנוסף מזהה יועץ פנסיה מומלץ גם ביטוחים מיותרים או כפולים, ובכך מסייע לכם להימנע מתשלום פרמיות שאינן מחויבות המציאות.

עוד כדאי לזכור שהחוק, נכון ליולי 2017, מחייב שכירים להפריש 6% משכרם לקרן הפנסיה, ועל כך מוסיף המעסיק עוד 12.5% מהשכר (חלקו כתגמולים וחלקו כפיצויים) – יחד עם זאת לעתים כדאי לשכיר להפריש מעט יותר, כדי לשפר את מצבו בעתיד, וגם זהו חלק מייעוץ פנסיה איכותי.

הייעוץ מספק מענה מקצועי לא רק לשכירים אלא גם לעצמאים וגם למי שהוא גם שכיר וגם עצמאי, וכמובן מבוסס על החוקים העדכניים ביותר.

איך יועץ פנסיה מומלץ עוזר לכם מבחינת מיסוי?

יועץ פנסיה מומלץ אמון גם על הבטחת שיעורי מיסוי מינימליים על המוצרים הפנסיוניים שברשותכם, כך שלכם יישאר מקסימום כסף. הפחתת היסוי על מענקי הפרישה ועל תשלומי הגמלאות עשויה להסתכם בסכומים משמעותיים, ומחייבת כמובן תכנון מתאים מבעוד מועד – סיבה טובה נוספת להיעזר בייעוץ פנסיוני של מומחה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות