חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

וילונות לחדר ילדים – שדרוג פשוט וקל

 

רוצים לשדרג את חדר הילדים בפריט שימושי ומעוצב אחד? אז לאחר שבחרתם את הפרקט לחדר, את המיטות, את הטפטים או הצבע לקירות חדר הילדים, ולאחר שריהטתם את כל החדר עם שידה וארון והחדר כמעט מוכן לכניסה נשאר דבר אחרון, הדובדבן שבקצפת, פריט צנוע שלא תופס מקום בכלל ומעטים מכירים בחשיבותו: זהו הווילון כמובן. 

 

רוצים לשדרג את חדר הילדים בפריט שימושי ומעוצב אחד? אז לאחר שבחרתם את הפרקט לחדר, את המיטות, את הטפטים או הצבע לקירות חדר הילדים, ולאחר שריהטתם את כל החדר עם שידה וארון והחדר כמעט מוכן לכניסה נשאר דבר אחרון, הדובדבן שבקצפת, פריט צנוע שלא תופס מקום בכלל ומעטים מכירים בחשיבותו: זהו הווילון כמובן. וילונות לחדר ילדים הם אביזר ופריט עיצובי שימושי שיכול לתת לחדר המון צבע ויופי. הם לא תופסים מקום, ממלאים את עבודתם נאמנה בהענקת צל לחדר כשצריך ויכולים להיות התוספת שחיפשתם לתת חיים לחדר הילדים שלכם.

חדר הילדים הוא המקום בו נרצה להגן על הילדים שלנו ולהעניק להם תחושה נעימה בכל מצב

כשחושבים על זה טיפה לעומק אז למעשה הוילון הוא כמו גיבור על בחדר הילדים... הוא גם שומר עליהם מפני השמש וגם שומר על הפרטיות שלהם, במיוחד אם אתם גרים בדירה במגדל רב קומות או בכל בניין בו יש בניין נוסף ממש ממול ואפשר בקלות להציץ לתוך החדר של הילדים מכל מקום.

בדיוק לשם כך יש כיום וילונות לחדר ילדים שמאפשרים גם מעבר אור אך גם חוסמים הצצות לתוך החדר בזכות בד נושם ואיכותי המאפשר מעבר של אור באיזו מידה שנרצה ואנו שולטים בכמות האור הנכנסת ומאפשרים לילד או לילדה שלנו אור ופרטיות גם יחד.

כמובן שבבואכם לבחור וילונות איכותיים לחדרי ילדים, אל תשכחו שמדובר בילדים וכאן לא מתאימים וילונות כבדים ומסורבלים וחסרי צבע. עצבו בסטייל את חדר הילדים בבית שלכם והתקינו וילונות מודרניים וחדשים שיש היום בשוק, וילונות מקסימים וצבעוניים עם מנגנון פתיחה וסגירה פשוט ונוח שאפילו הילדים שלכם יוכלו לתפעל בקלות.

מארחים את החברים באווירה נעימה ובטוחה

חדר הילדים הוא המקום בו נרצה לעצב את החדר בצורה הבטוחה והנעימה ביותר. זה אומר שבחירת הרהיטים שלנו צריכה להיות חכמה כמו גם עיצוב הרהיטים בחלל החדר. עדיף להימנע מכל אפשרות של תאונה בחדר בהכירנו את טבע הילדים להשתולל בחדר. זה אומר להשתדל להימנע  מבחירת ריהוט עם פינות חדות, לקבע כל ארון או שידה שיש בחדר כך שלא יוכלו ליפול, לרפד את החדר ככל שניתן וגם כשזה מגיע לווילון, יש לבחור וילון בטיחותי שהסיכוי שייפול ויפיל יחד איתו חלק ממנגנון התלייה שלו יהיו קטנים ככל שניתן.

עדיף שתתייעצו עם מומחים בחנות ותרכשו את הוילונות מחנות המתמחה בתחום. לא בכל מקום ייתנו לכם את הידע הרלוונטי וכמובן שגם הוראות התקנה יכולות לעזור כדי שלא תיתקעו עם וילון שנראה אמנם יפה בחדר התצוגה אבל אין לכם מושג איך לחבר אותו עכשיו וגם אין הוראות התקנה שמגיעות יחד איתו.

לסיכום, וילונות איכותיים לחדר הילדים הם הזדמנות מצוינת ליהנות מפריט אופנתי ושימושי כאחד. בהצלחה!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות