חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הפתרון היוקרתי שיגרום לכם לשתות יותר

 

לכולנו ברורים יתרונות המים, ואנחנו גם יודעים עד כמה צריכת מים מספקת היא הכרחית. הבריאות והערנות שלו תלויים במידה רבה בכמות המים שאנחנו שותים מדי יום. הבעיה היא שלעיתים רבות אנחנו מגלים שטוב לנו יותר להמציא תירוצים למה לא שתינו – במקום לשתות יותר.

 

לכולנו ברורים יתרונות המים, ואנחנו גם יודעים עד כמה צריכת מים מספקת היא הכרחית. הבריאות והערנות שלו תלויים במידה רבה בכמות המים שאנחנו שותים מדי יום. הבעיה היא שלעיתים רבות אנחנו מגלים שטוב לנו יותר להמציא תירוצים למה לא שתינו – במקום לשתות יותר. אין לנו זמן, אנחנו מאוד עסוקים ואין ספק שסחיבת בקבוקים היא משימה קשה. אלא שיש דרך טובה להתחיל לשתות קצת יותר, לשמור על הבריאות ולעשות את כל זה בלי לפגוע במראה המטבח. הפתרון הזה דווקא ישדרג את המראה שלו.

 מים מינרליים טבעיים כל הזמן

אחת הדרכים הקלאסיות לשתות יותר מים מינרלים היא לקנות שישיות מים, לחפש להן מקום אחסון מתאים וגם לפנות את הבקבוקים הריקים לפח המחזור הקרוב ביותר. פתרון שחוסך את סחיבת הבקבוקים ואת הפרוצדורה הנלווית, כמו גם את המשמעויות הסביבתיות של בקבוקי הפלסטיק, הוא להתקין מיני בר. הפתרון הזה לא חדש, ועד לפני כמה שנים היה נפוץ מתקן מים עם מיכל גדול שחסך לנו רק חלק מהעבודה. בסופו של דבר, נדרשנו להמשיך לסחוב מיכלים כבדים, ולהחליף אותם לעיתים קרובות. מיני בר חדשני מספק לנו מים טבעיים ונקיים כל הזמן, בלי לשבור את הגב ולתזמן מראש את הזמנת המיכלים החדשים. למעשה, הפתרון הזה גם מאפשר לנו לבחור אם אנחנו מעדיפים מים קרים ביום לוהט, מים חמים להכנת הקפה של הבוקר או מים פושרים, למי שמעדיף.

 לחיצת כפתור פשוטה ועיצוב מרהיב

מיני בר הוא פתרון יעיל במיוחד משום שכל בחירה במים קרים או חמים מחייבת אותנו לפעולה אחת פשוטה: לחיצת כפתור. הבשורה הטובה עוד יותר היא שכיום, בעידן הטכנולוגי והמתקדם שבו אנחנו חיים, אפשר לשלב גם עיצוב בלתי רגיל ולבחור צבע ייחודי שמשתלב עם עיצוב המטבח הביתי, וגם עם המטבח במשרד למי שרוצה לעודד את העובדים שלו לשתות יותר ולשמור על הבריאות. מיני בר קומפקטי מגיע היום בצבעים שונים כמו שמנת, כחול או בורדו למשל, ואתם יכולים לבחור גם את גודל המתקן: 18.9 או 11 ליטרים.

 נוח גם לילדים

חשוב לזכור שיש למיני בר עוד יתרון משמעותי מאוד, והוא שמדובר בדרך טובה להגן על בטחון הילדים. אחד החששות העיקריים בכל הקשור לשימוש במתקני מים הוא החשש מפני מגע של הילדים עם מים חמים, אבל מיני בר מתקדם פותר גם את הסוגיה הזו. למעשה, ברז הנעילה מונע מהילדים למזוג מים חמים ולהסתכן בכוויות או בעיות אחרות. אין ספק שהשילוב בין יוקרה, נוחות והגנה מרבית הוא פשוט שילוב מנצח.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות