חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית השבועית של חוה מזר לשבוע 14 –21 ביולי

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע/ הורוסקופ שבועי:  14 –21 ביולי 2017 

 

הטור האסטרולוגי של חוה  מזר: 14 – 20 ביולי 2017

 

 

טלה

אתם עשויים להתמודד עם אחריות ואילוצים, מצב שעשוי לסחוף לתחושת כבדות ודאגה, שעשוי להביא אתכם לתחושה של טלטלה ואי-שקט מרובים, במיוחד לאלה מכם הנתונים בקונפליקט. בלי משים אתם עלולים למתוח ביקורת חריפה ולגרום למישהו בסביבה לשמור לכם טינה. רביעי-חמישי: פעילות לא שגרתית מאפשרת לכם להיטען באנרגיות שאתם זקוקים להן.

 

שור

השבוע נותן דגש על פתיחות לרעיונות חדשים. אתם מנסים להתמודד עם אלמנטים חיוביים כדי לשפר את חייכם. ונוס יימצא בבית הכספים שלכם עד סוף חודש יולי. המאורע הזה ישלב תנופה עסקית מבורכת. ייתכנו מגעים, התכתבויות, או אופציות הקשורות לקידום בחייכם. מצד שני, שימו לב למצב של עוינות מצד מישהו שעלול לגרור מתח ואי שקט זמני.

 

תאומים        

השבועיים הבאים עשויים להדגיש את בית הכספים שלכם. הזדמנות בנושאים כספיים דורשת החלטה מהירה והרבה תעוזה. כספים עשויים להגיע, ולמרות זאת התקופה מצריכה תכנון זהיר והגנה על הקיים מפני הפסד. מיקום כוכב ונוס במזלכם עד סוף חודש יולי עשוי להגביר את הקסם האישי שלכם, ואף עשוי להעיד על תקופה יצירתית רבת השראה.  

 

סרטן

השבוע עשוי להשפיע על התנהלותכם. שימו לב לימים שבת-ראשון. אתם משדרים חוסר סבלנות, ובעיקר התנגדות לכל מסגרת, הגבלה או שגרה. שימו לב: יש אלמנט כיוון חזק ודרמטי בה קיימת אפשרות של הרס לטובת בנייה מחודשת של משהו אחר, מצב שיוצר מודעות לשיא, לכן זו תקופה של סיום סוגיות מרכזיות כדי לפנות מקום לתיקון יחסים מורכבים. 

 

אריה

לפניכם תקופה עמוסה בעבודה ובמחויבויות. אתם לוקחים על עצמכם יותר מדי, בלי לחשוב אם תצליחו לעמוד בדרישות. פעילות תובענית עשויה לגרור תשישות, שימו לב לבריאותכם. במזלכם מתרחש עכשיו משולש הרמוני שעשוי לקדם אתכם. קשרי ידידות איכותיים יצבעו את חייכם בצבעים מבטיחים. יש לכם ראש פתוח, הרבה רעיונות ולא מעט מזל, אלה יסייעו לכם.

 

בתולה

אתם עוברים מהשלב התיאורטי למעשי. תוכלו לחוש בהדרגה את ניצניה של תקופה מבטיחה יותר, מה שיעורר בכם רצון לבצע מהלך שיכול להביא דברים לידי מודעות ולידי פתיחת ערוץ מבטיח יותר. גם אם הזדמנות שעמדה עכשיו על הפרק לא תצא לפועל, עוד יהיו אופציות נוספות שיתאימו לכם ולדרככם. שינויים לא יהיו תוצאה של לחצים ואילוצים אלא של ניסיון, למידה ובשלות.

 

מאזניים

רבים מכם נאלצים להתמודד עם אילוצים מקצועיים/משפחתיים תובעניים שעשויים לגרור להסלמה ולשחיקת כוחות. מה-23 ביולי עד 21 באוגוסט צפוי שיפור בחייכם. בינתיים אתם מנסים לא להיכנע לתכתיבים של אחרים, שכן בהשפעה זווית עוינת בין הכוכבים שמש-מארס-פלוטו האווירה עלולה להיות אלימה וייתכנו בעיות ביחסיכם עם הסביבה. חשוב שתקפידו על איזון אנרגטי.

 

עקרב

המישור החברתי שלכם תופס תאוצה. מומלץ לקחת את היוזמות בידיכם ולעודד קשרים מהסוג שיקדם אתכם. צפוי מפגש שיש בו כימיה מיידית ומיוחדת, כתוצאה מצירוף מקרים גורלי. שינוי הכרתי גדול בקשר זה או אחר ידרוש התייחסות מחייבת יותר. לאנשים שתפגשו, לקשרים שתבנו ולרעיונות חדשים שיעלו תהיה השפעה חשובה וקובעת על מה שיקרה בהמשך.

 

קשת

השבוע עשוי להאיץ ענייני כספים בוערים שיש עימם תהליכים שעשויים לקבל ביטוי ממשי בשטח. יש לגלות מעשיות, ולהיות מוכנים לגילוי של תחושות מצוקה בנוגע למקורות הכנסה וללחצים במערכות יחסים רגישות. בהשפעת פלוטו בבית הכספים שלכם מול מארס-שמש, ייתכנו טעויות בשיקול הדעת, לכן הוצאה גדולה מהמתוכנן אינה רצויה עכשיו. סגלו אחריות.

 

גדי

בתוך שבוע אתם עומדים להיכנס לחודש רציני, חסר פשרות ומוקפד, המתלווה לגדי וסטורן שליטו. טיפ השנה: אתם נמצאים בעיצומו של תהליך שינוי. הצד הפסיכולוגי אומר שצריך לנקות את השטח לגמרי, כדי לאפשר לדברים חדשים לצמוח. רבים מכם נכנסים, או כבר נכנסו, לתהליך של טרנספורמציה ושינוי עמוק, המביאים לתהליך של התחדשות. גלו ערנות.

 

דלי

סבלנותכם כלפי אותם דברים שעיכבו אתכם עד עכשיו, אוזלת. שימרו על איזון ושימרו על דיסקרטיות. במהלך השבועיים הבאים מתנו את הדרישות מעצמכם והניחו בצד כל דבר שגורר מניפולציות שעלולות לפעול כבומרנג. הפגינו יכולת אלתור ותושייה, ארגנו התחככות חברתית והיו נגישים תקשורתית, בניסיון לשחרר חוסר שקט טעון. מהשבוע הבא מצבכם עומד להשתפר.

 

דגים

שישי מגביר את ההשפעה הכריזמטית שיש לכם על אחרים. במהלך השבוע יש אפשרות להכיר אנשי מפתח ולקדם מטרות חברתיות, גלו יוזמות. הפעילים ואנשי העסקים שביניכם חדורי מוטיבציה ותקווה ועסוקים בנסיעות ובקידום יזמות ברוכה, בתקווה שהיא מייצגת גם את הגישה הפרקטית והמעשית. שימרו על מידה מסוימת של גמישות ושל פתיחות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות