חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מסכמים שנה בבית הספר לכדורגל

 

בית הספר לכדורגל של עירוני מודיעין חתם השבוע את עונת הכדורגל תשע”ז בטקס סיום חגיגי בו השתתפות יותר מ-2,000 הורים וילדים. במסגרת האירוע, שנערך באמפי עירוני ב’ חולקו גביעים לספורטאים הצעירים ולשחקנים המצטיינים.

 

בית הספר לכדורגל של עירוני מודיעין חתם השבוע את עונת הכדורגל תשע"ז בטקס סיום חגיגי בו השתתפות יותר מ-2,000 הורים וילדים. במסגרת האירוע, שנערך באמפי עירוני ב’ חולקו גביעים לספורטאים הצעירים ולשחקנים המצטיינים.

את הטקס, פתח בדברי ברכה ראש העיר, חיים ביבס, שציין כי בית הספר לכדורגל נוגע במספר רב של ילדים וכי מלבד הכדורגל המאמנים מעבירים לילדים באימונים גם ערכים חשובים. ביבס ציין את ההשקעה בתשתיות ומשאבים שבוצעו ויבוצעו בעתיד הקרוב כדי להוסיף ולהעלות את הרמה של הכדורגל בעיר כך שנוכל בעתיד להוביל בספורט ובכדורגל כפי שאנו מובילים בחינוך. בדבריו בירך ביבס את יו"ר עירוני מודיעין הנכנס, משה אשכנזי והודה ליו"ר היוצא, עו"ד אמיר אורלי, על פועלו במועדון הכדורגל.

מיד לאחר הברכות החל טקס חלוקת הגביעים המסורתי בהשתתפות ראש העיר, חיים ביבס, סגנו וממלא מקומו, שלמה פסי, חבר המועצה מחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ, יו"ר מועדון עירוני מודיעין, משה אשכנזי, מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר ומנהל אגף הספורט בסחלבים, חנן דנציגר.

ראשונות לקבל גביעים היו בנות נבחרת הכדורגל של עירוני מודיעין, שלפני שנתיים הצטרפו לליגת הנשים הארצית של ההתאחדות לכדורגל ואת העונה הנוכחית סיימו עם התואר אלופות הליגה הארצית.

במהלך האירוע קיבלו גביעים גם נציגי מחלקת הנוער ומצטייני בתי הספר לכדורגל ונציגי קבוצות הכדורגל שלקחו את המקומות הראשונים בליגת בתי הספר המתקיימת זו השנה השמינית. בסיום האירוע חולקו גם גביעי השתתפות לכל הכדורגלנים הצעירים של עירוני מודיעין, כך שכל אחד חזר הביתה עם גביע.

במהלך הטקס חולקו גביעים ומגני הוקרה גם למאמנים ומובילי המערכת שליוו את שחקני המועדון במהלך השנה בהם גם מנהל בית הספר לכדורגל, אריאל וינדר, מנהל מחלקת הנוער, תומר כרמל. תודה מיוחדת קיבלו מ"מ ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי, היו"ר היוצא עו"ד אמיר אורלי והמתנדב יוסי אנטבי, על תרומתם המיוחדת לעירוני מודיעין.

בית הספר לכדורגל עירוני מודיעין הוא מבתי הספר הגדולים בארץ עם יותר מ-1,000 ילדים בגילאי 4.5 ועד לגיל נוער, המתאמנים מידי שבוע ב-23 מוקדים ברחבי העיר ומהווים את בסיסו של המועדון.

השנה פעלו במועדון 16 קבוצות ליגה המשחקות במסגרת ההתאחדות לכדורגל, כאשר נתון זה כולל קבוצת בוגרים וקבוצת נשים. לצד הפעילות התחרותית התקיימו לאורך השנה טורנירים בין בתי הספר בעיר בהם הציגו הילדים את כישוריהם והלמידה המשמעותית שמתבצעת באימונים.

באגף הספורט ציינו השבוע כי בבית הספר לכדורגל פועלים צוות מאמנים מקצועי ומסור שעושה עבודה מצוינת ופועל רבות על מנת להגשים את הפוטנציאל של הספורטאים הצעירים בדרך להיות כדורגלנים מצליחים.

מ"מ ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים ועירוני מודיעין, שלמה פסי: "סיימנו עוד שנה מוצלחת בבית הספר לכדורגל שמנוהל בהצלחה שנים רבות על ידי אריאל וינדר. אנו שוקדים כל העת לשיפורים והוספת אמצעים על מנת להעלות את הרמה המקצועית לצד שמירה על הפן החינוכי, כהיותנו חלק מהחינוך המשלים בעיר, הפועל להקניית חינוך לערכים, לספורט ולעורך חיים בריא. פנינו כעת לשנה הבאה ואנו נערכים בכוחות מחודשים. במעמד זה אני מודה לכל העוסקים במלאכה ונפרד בהערכה רבה מאמיר אורלי ששימש כיו"ר המועדון בשנתיים האחרונות ומאחל הצלחה ליו"ר הנכנס, משה אשכנזי."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות