חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: 30 ביוני – 6 ביולי 2017

 

  התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע/ הורוסקופ שבועי: 30 ביוני – 6 ביולי 2017

 

      טלה

מעבר לעיסוקיכם המייגעים ולאחריות הרבה המוטלת עליכם, אתם חשים מתח פנימי רב וחוששים מפני העתיד. השינויים העוברים עליכם הם פנימיים וחיצוניים ואתם כבר מייחלים לצאת מסטגנציה מעייפת ומכבידה.

טיפ השבוע: אין טעם להיכנס למרה שחורה, הפחיתו בפעילות מנטלית שוחקת. כרגע דבר לא נראה בטוח, אבל הדברים ייראו אופטימיים יותר מ- 23 ביולי ואילך.

 שור

מיקום הכוכבים במזל סרטן מאיץ חלקים מסוימים בחייכם, מצב שעשוי לפתוח לפניכם הזדמנויות חדשות. ונוס במזלכם עשוי להעיד כי אתם נראים טוב ועשויים לעבור שינויים חיוביים בתחום שבו תקדישו ממרצכם.

טיפ השבוע: התקופה עשויה גם להאיץ חיי חברה פעילים ויצירתיים, וכן על מיצוי היכולות שלכם. רעננו מגעים תקשורתיים, חברתיים ויצירתיים. בנסיעות: סגלו זהירות.

 תאומים

השבועות הבאים עשויים להדגיש את בית הכספים שלכם. מיקום כוכב מארס מצפה מכם להיות זהירים בכל הנוגע לכספים. יש נטייה לסכן יותר מדי ואפילו להפסיד. נסו לצמצם ולא להיכנס להוצאות גדולות ויוצאות דופן לפחות עד 20 ביולי.

טיפ השבוע: ימים שני-שלישי עשויים להתיש אתכם פיזית-מנטלית. חיכוך עם אנשים תובעניים לא מומלץ. חכו למחצית השנייה של השבוע.

 סרטן

מיקום מרס במזלכם מול פלוטו עשוי להשפיע על בית הזוגיות, השותפויות והעבודה שלכם. לא רק שאתם דורשים יותר מדי מעצמכם, אלא גם שופטים את עצמכם בחומרה.

טיפ השבוע: הימנעו מעימות, זאת מכיוון שהתגובות שלכם רגשניות בקיצוניותן. זה תהליך שגורר משבר זמני ומביא את בני המזל לערוך חשבון נפש. ראייה מאוזנת יותר תסייע לכם להתמודד עם מה שקורה או עובר עליכם בימים אלה. השתדלו לקבל תחושה של איזון ותמיכה מאנשי שלומכם.

 אריה

ימים אלה אינם קלים לכם, אתם רגישים מתמיד, סובלים מעייפות ומשחיקה וזקוקים ליותר מנוחה וזמן כדי להתאושש. אתם נתונים במצב רגיש וצריכים להנמיך ציפיות, שכן יש לכם הרגשה של איבוד שליטה על מה שקורה וזה מכניס אתכם ללחץ.  כדאי שתביאו את עצמכם למצב יותר רגוע.

טיפ השבוע: מיקום ונוס ומרקורי במזל תאומים עשוי להיטיב עמכם מבחינה חברתית. לכו על זה.

 בתולה

תקופת מזל סרטן עשויה להיטיב עמכם מבחינה חברתית. מבחינה מקצועית יש בכם צורך לצאת מסטגנציה חונקת ולהכניס קצת יותר פלפל לחיים. אתם מסוגלים להוביל רעיונות דינאמיים.

טיפ השבוע: אפשרות שלא חשבתם עליה תעלה במפתיע ותוכל להתאים בדיוק לצרכים שלכם, ובאמצעות כריזמה ממגנטת וכושר שכנוע תוכלו לסחוף אחריכם אנשי מפתח חשובים. שימו לב לטיפוס מחו"ל.

 מאזניים

אלה יהיו ימים עמוסים ולחוצים נפשית-רגשית דבר שעלול להגביר את רגישותכם ואת הביקורת שלכם. איזשהו קונפליקט קיים במקום העבודה עלול להעכיר את האווירה ולגרום לכם להרגיש לא בנוח.

טיפ השבוע: מומלץ לנסות להבחין בין נושאים שלגביהם חשוב לכם להתעקש לבין אלו שחשובים פחות כדי לא לגרור אסקלציה. בתוך שבוע המצב של חלק מכם לפחות עשוי להשתפר.

 עקרב

התקופה מביאה עימה משב של פעילות בונה והישגית למי שמסוגל ליזום, להעז ולקדם בכוחות עצמו מטרות שחשובות לו. הפן העסקי מבטיח מאוד וחובק עולם, לפתע אתם מסוגלים לשפוט את המצב בצורה אובייקטיבית בלי להיות מושפעים כל כך מהרגשות. גלו גמישות ושמרו על איזון.

טיפ השבוע: נקודת מבט שונה אך החלטית תחשוף דברים שקודם התקשיתם לראותם. תפעלו יותר באומץ, העזה וביטחון ותוכלו ליזום ולהציע רעיונות ואף לקבל משוב חיובי והערות בונות.

קשת

השבוע מרמז על דריכות עסקית שתפגיש אתכם עם סביבה ביקורתית. התקופה עשויה להדגיש או להקצין מצבי כספים בוערים אך מורכבים הדורשים כושר איפוק ויכולת הבלגה. שמרו על ערנות ופוקוס.

טיפ השבוע: תנו לימים אלה לעבור מבלי לסבך את עצמכם, שכן ניגוד אינטרסים עם אחד האנשים סביבכם עלול להגיע לידי משבר. המשך החודש פותח שבועות של מימוש פוטנציאל, יוזמות חדשות ומסעות כיבוש למיניהם.

 גדי

התקופה מעידה על מגמה של התחזקות, אך גם מקצינה גישה/אנרגיה תובענית שעלולה להכביד על תפקודכם. מערכות יחסים עם חברים, בני זוג ומשפחה יעמדו למבחן. שינוי אווירה ייטיב איתכם, ובמקביל, ייווצרו תנאים לליבון בעיות שנוצרו בקשר לקריירה או לעתיד המקצועי שלכם. טיפ השבוע: נסיעות, טיולים ומפגשים עם אנשים חדשים יוכלו למלא את חייכם בתוכן ובמשמעות.

 דלי

זוהי תקופה מתישה ולא קלה, שמעצימה תופעות עבודה או בריאות לקויות. מישהו מקשה עליכם והדרך הטובה ביותר להתמודד עימו היא להתעלם ולא להיגרר למאבקי כוח, אלה אינם רצויים לכם כרגע. בשבוע מלא תהפוכות זה מומלץ להבליג.

טיפ החודש: בקרוב מאוד הכוחות יחזרו ועימם המרץ והחשק לעשות דברים, להתחיל ביוזמות ועימם המרץ והחשק לעשות דברים, להתחיל ביוזמות ולממש מטרות.

 דגים

אתם משאירים מאחור את המועקה, החולשה, הכובד והדאגות. בחלקים מהחודש תחוו ימים מהנים, בהם תשתפר ההרגשה ותחזרו לפרופורציות הנכונות. מומלץ לנהל את החיים בהיגיון ובשיקול דעת ולא מתוך רוגז טעון, שרק עלול להזיק לתפקודכם.

טיפ השבוע: הסקס אפיל שלכם נמצא בקו עלייה, שינוי אווירה ו/או מגמה ייטיבו איתכם, מגמה שתעניק לכם את הדלק הדרוש כדי לאפשר פריצה מחודשת.

 הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03

כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות