חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורים וילדים >>

בלי קניונים – תוכן והעשרה לחופש הגדול

 

לאחרונה יצאו תלמדי התיכון וחטיבות הביניים לחופש הגדול, וילדי בית הספר היסודי אוטוטו מצטרפים לחופש. אבל מה אפשר לעשות עם הילדים בחופש הגדול? רבים ההורים שרוצים לתכנן בילויים עם הילדים בחופשת הקיץ, אך בד בבד לתכנן אטרקציות כפיות שיהיו בעלות תוכן ויעשירו את הילדים שלהם, ולא יהיו אטרקציות שטחיות שיסתכמו באוכל, או קניות. אז מהן האופציות השונות לפעילויות מסוג זה? הכל בהמשך.

 

טיולים רגליים לפארקים מקסימים

אז אתם מחפשים בילוי לכל על המשפחה שגם אתם ההורים וגם הילדים שלכם לא ישכחו? מעולה. סקירה מהירה של אטרקציות בסיבוביות העיר שלנו ועד מספר אטרקציות במעגל יותר רחב.

חשוב – בכל יציאה יש למרוח קרם הגנה החופש הגדול הוא בחודשים החמים ביותר. שמירה על בריאות הילדים קודמת לכל.

בואו נתחיל את הסקירה שלנו

חוות זיתים ’אלאדין’ – החווה שנמצאת באזור שלנו ובמרחק של 17 דקות נסיעה בלבד. בחווה תוכלו למצוא עצי זית ששרועים על פני 18 דונם מרהיבים. החווה מספקת פעילות משפחתית ענפה ובין היתר הילדים ימסקו זיתים ויכינו בעצמם צנצנת זיתים כבושים שבסוף היום יוכלו לקחת הביתה. הילדים גם יאכילו תרנגולות ויטחנו חיטה לקמח. תוסיפו לזה שבחווה מסתובבים חופשי טווסים, תרנגולות וארנבים ואתם מקבלים יום כיף שהילדים לא ישכחו הרבה זמן.

טיול לפארק הקופים – בילוי מדהים נוסף  פארק הקופים אשר נמצא בין יער בן שמן וליד מושב גמזו וכפר דניאל. הפארק מתאים לפעילות עם הילדים או לכל המשפחה. בפארק תוכלו ליהנות מהסביבה הטבעית של  250 סוגי קופים מכל העולם. בחלק מהנקודות ניתן גם לצפות באכלתם של הקופים על ידי המטפלים. בחלק מהסיורים נכנסים ממש לתוך אזור המחייה ורואים את הקופים מקרוב. ברגע שזה קורה, תשמרו היטב על הציוד שלכם. 

בן שמן ריינג’רס – גם בפעילות הבאה אנחנו מביאים אתכם ליעד ב – 20  דקות עם תנועה. אם יש לכם ילדים שאוהבים אדרנלין ואתם רוצים לתת להם תחושת שטח אמתית כאן זה המקום. כאן תוכלו למצוא טיולי ריינג’רים, פיינטבול וארוחות שטח. אחרי הבילוי הזה הילדים יצטרכו מקלחת טובה אבל זה יהיה שווה שתראו את האושר אחרי יום בחוץ.

מוזיאונים ומופעי תרבות

אם תרצו להוסיף תוכן לילדים שלכם בחופש הגדול, חשוב שתדעו שבימי הקיץ ישנן שלל פעילויות לכל המשפחה במוזיאונים. בשנים האחרונות ילדים יעדיפו ללכת פחות למוזיאון ויותר לקניון ולא בכדי. החנויות, הקניות והפעילות שיש בקניונים נותנים תמורה הולמת לצרכים שלהם. אבל, כאשר אתם משלבים מוזיאון ואווירה מיוחדת אז אתם יכולים לראות את הילדים גם נהנים (לא פחות מהקניונים) וגם מקבלים תרבות. מוזיאון בירושלים הוא הפתרון שאתם צריכים. האווירה המיוחדת שיש רק בירושלים, אוויר הפסגות והאוכל הטעים והזמין שנמצא בכל מקום(במיוחד בשוק מחנה יהודה) יוצרת משוואה מנצחת לטיול עם הילדים. רוצים משהו יותר מיוחד "מרק" מוזיאון?

מוזיאון מגדל דוד מציע מופע אור קולי שיהפנט לכם את הילדים ועל הדרך גם אתכם ההורים. בירושלים יש מוזיאונים רבים ומיוחדים כמו מוזיאון הטבע, מוזיאון המוזיקה ועוד.

 סיורים, ניווטים ומטיבי לכת

אם אתם רוצים שילדכם יכירו את הארץ יאהבו אותה ואת שביליה, אופציה נהדרת היא לצאת עם ילדכם בין אם בסדנאות ניווט מקצועיות ובין אם לטיול ספונטני ברחבי הארץ.

טיול לנאות קדומים – ליד העיר מודיעין ויער בן שמן ישנו מקום טבעי וקסום והוא נאות קדומים. המקום שקט ומקסים ובו צמחים ועצים ענקיים, ונחפרו בו מתקנים חקלאיים קדומים. בטיול ב 2,500 דונם ניתן ליהנות מכרמים של גפן ועצי זית, בריכות מים מדהימות, נופים ותצפיות מרהיבות. במקום גם סיורים, ניווטים וחוויותלכל המשפחה.

שביל הגבעות הדרומיות – זהו מסלול הליכה מרהיב מלא פריחה הנמצא בפאתי העיר מודיעין, והוא ממוקם בין בורות מים ובוסתנים מרהיבים. במקום ניתן לטייל באופן רגלי, ליהנות ממספר יובלים המתנקזים למקום, ולהגיע אל שלוש חורבות הנמצאות במקום והן חורבת חדת, חורבת בארית (בווירה) וחורבת קנובה.

 אז עכשיו שיש לכם את כל המידע הדרוש אתם יכולים להחליט לאן לקחת את הילדים. מה שבטוח,  את היום כיף הזה הילדים שלכם לא ישכחו זמן רב.

בילוי נעים!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות