חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חיפוי למטבח – בוחרים את המעטפת של המטבח 

 

לא צריך להיות מעצב מטבחים בשביל לדעת, שכל מטבח מעוצב כולל מספר אלמנטים, ארונות, שיש, וחיפוי. בדרך כלל סוג ואופי הארונות והשיש נקבע על פי מבנה המטבח, זה יכול להיות מטבח פתוח, מטבח סגור, מטבח עם אי באמצע או בצד, מטבח על קיר אחד, שניים או שלוש.

 

לא צריך להיות מעצב מטבחים בשביל לדעת, שכל מטבח מעוצב כולל מספר אלמנטים, ארונות, שיש, וחיפוי. בדרך כלל סוג ואופי הארונות והשיש נקבע על פי מבנה המטבח, זה יכול להיות מטבח פתוח, מטבח סגור, מטבח עם אי באמצע או בצד, מטבח על קיר אחד, שניים או שלוש. כל אחד בוחר לעצמו את סגנון המטבח המועדף עליו. מבנה המטבח יקבע גם את מבנה השיש שלו.

חיפוי למטבח, לעומת זאת, ייקבע פחות על פי המבנה של המטבח ויותר על פי הסגנון של העיצוב שלו, הוא יקבע איזו מעטפת תהיה למטבח. זה נכון, הן לגבי החומר והן לגבי הצבע. כלומר, הוא יקבע באילו אריחים נשתמש ובאיזה צבע הם יהיו.

כאשר אנחנו בורים לתכנן מטבח מסוג מסוים, אנחנו נקבע באילו אריחים נשתמש על פי סוג האריח והאבנים המותאמות למקום. אנחנו נבחן אילו אריחים יכולים להתאים לארונות ולשיש מחד ומאידך מה יכול להתאים לעבודה במטבח. סביר להניח שלא נבחר אריחים אשר יכולים להתקלף או להינזק ממים, ומצד שני, אנחנו נרצה אריחים בסגנון מסוים, לא משהו ניטרלי כללי, אשר לא יכול להוסיף דבר לעיצוב המטבח.

אף על פי שנדמה שבחירת האריחים עבור חיפוי למטבח יכולה להיות דבר מורכב, דבר הבחירה של הצבעים, יכולה להיות הרבה יותר מורכבת. בחלק הבא של המאמר אנחנו נתייחס לשאלה זו, על מנת שנוכל ליהנות מעיצוב מושלם למטבח שלנו.

כיצד בוחרים את הצבע לחיפוי מושלם

מי שמבקר במטבחים ביתיים יכול לראות שברוב המקומות נהוג להשתמש בחיפוי בהיר, לא נהוג להשתמש בחיפוי ככה, זאת להבדיל משיש שמוצב על הארונות אשר לא פעם, הוא כן כהה. יש לכך מספר הסברים.

ראשית, הנראות של החיפוי היא הרבה יותר רחבה ומשמעותית מאשר של אריחי שיש על ארונות במטבח. חיפוי למטבח הוא המעטפת ולכן הרבה יותר משמעותי, הוא הרבה יותר גדול. אם אנחנו נשתמש בצבעים כהים, זה יגרום תחושה לא נעימה בעין.

שנית, היכולת שלנו להשתמש בארונות בצבעים שונים, היא הרבה יותר אופטימאלית אם החיפוי של המטבח הוא בהיר ולא ככה. אם נבחר חיפוי ככה יהיה לנו מאוד קשה להשתמש בארונות בצבעים מסוימים.

שלוש, אנחנו יכולים לבחור חיפוי משולב, כלומר בהיר וכהה או חיפוי עם צבעים שונים, ובכך אנחנו נהנים מאפשרויות עיצוב שונות. זה מוסיף צבע וייחוד למטבח.

ארבע, אם אנחנו מתקינים חיפוי בהיר במטבח, קל לנו לנקות אותו וכן במקרה והוא נסדק או נהרס, קל לנו להבחין בכך ואז אנחנו יכולים להחליף אותו.

כאמור, אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות של חיפוי למטבח, בשביל לבצע את הבחירה הנכונה, אנחנו יכולים להשתמש בתוכנות הדמיה שונות שמאפשרות לנו לראות כיצד הוא יראה במטבח שלנו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות