חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

המצבים שבהם רצוי לפנות לעורך דין גירושין

 

כבר לא ממש צריך להציג את הנתונים, שהרי ברור וידוע ששיעור הגירושין בישראל נמצא במגמת עלייה. זה כמובן לא אומר שאנחנו מפסיקים להאמין באהבה ובנישואין, אבל גם סיפורי אהבה יכולים להגיע לסיום מריר. כשמגיעה הנקודה הזו הפתרון הנכון והטוב ביותר הוא להיעזר בשירותיו של עורך דין גירושין שיוכל ללוות את הסיטואציה ולהפוך את התהליך המורכב לפשוט יותר.

 

כבר לא ממש צריך להציג את הנתונים, שהרי ברור וידוע ששיעור הגירושין בישראל נמצא במגמת עלייה. זה כמובן לא אומר שאנחנו מפסיקים להאמין באהבה ובנישואין, אבל גם סיפורי אהבה יכולים להגיע לסיום מריר. כשמגיעה הנקודה הזו הפתרון הנכון והטוב ביותר הוא להיעזר בשירותיו של עורך דין גירושין שיוכל ללוות את הסיטואציה ולהפוך את התהליך המורכב לפשוט יותר. למעשה, עורך דין גירושין יכול לסייע במגוון בעיות הנלוות להחלטה לפרק את החבילה, ולכן לפני שאתם יוצאים למסע, עצרו ובדקו מי הגורם המקצועי שיוכל לעזור לכם לאורך הדרך.

 דמי מזונות והסדרי משמורת

ההחלטה לסיים את הקשר הזוגי משפיעה לא פעם על תחומים רבים אחרים, בעיקר כאשר מעורבים בתמונה גם ילדים קטנים. במצבים אלה עורך דין גירושין הוא דמות מרכזית מאוד, שיכולה לעזור בניהול נכון של התהליך. כך תוכלו לקבוע דמי מזונות הוגנים, לקבוע הסדרי משמורת וחלוקת רכוש. בעוד חלק מהפעולות הללו פשוטות יותר בקרב זוגות שלא הספיקו לצבור רכוש רב או להביא ילדים לעולם, ככל שהקשר ארוך יותר, הנכסים המשותפים רבים יותר וגם הילדים המשותפים צעירים יותר, כך חשוב לפעול נכון. בדרך הזו תגיעו להסכם המקובל על הצדדים, לקצר תהליכים ולדעת שהזכויות שלכם מוגנות. זוהי נקודה חשובה מאוד גם כשהפרידה נעשית ברוח שלילית או קשה, אבל גם כשההחלטה להיפרד מתקבלת בשלוות נפש על ידי שני הצדדים.

 יוצאים לדרך בראש שקט

סביר להניח שגם אתם שמעתם על זוגות שמרגישים שאין לקשר הזוגי ביניהם עתיד, אבל הם חוששים להתגרש משלל סיבות. השפעה על הילדים, פגיעה קשה בפן הכלכלי ואובדן נכסים, כל אלה מובילים זוגות להישאר בקשרים תקועים ולא חיוביים. במקרים קיצוניים יותר עשוי הקשר להימשך מתוך הכרח, בין אם לאור קיומה של מערכת יחסים אלימה ובין אם מתוך איום או סחיטה. בכל אחד מהמצבים הללו, עורך דין גירושין יוכל ללוות אתכם, לייעץ ולהוביל תהליך שיאפשר לכם להשיג את המטרות והיעדים בצורה טובה, עם מינימום נזק כלכלי ועם מקסימום תועלת. ללא הייעוץ המקצועי אתם עשויים לגלות בדיעבד על נכסים שהוסתרו או על ראיות שיכולות היו לשנות את התמונה ולהעניק לכם כיסוי והגנות טובות הרבה יותר. הימנעו מהטעויות הללו, ופנו לעזרתו של עורך דין גירושין מיומן ומנוסה, שמכיר את הטריקים, את דיני המשפחה ואת האפשרויות שעומדות לפניכם, גם את אלו שאתם כלל אינם מודעים אליהן אבל יכולות לשנות את התמונה לחלוטין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות