חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הישגים באליפות ברלין לטייגרס ממודיעין

 

בשבוע שעבר נערכה בגרמניה אליפות ברלין הפתוחה בטאקוונדו. את מודיעין מכבים רעות יצגו בתחרות הלוחמים הצעירים של מועדון המקומי ”טייגרס טאקוונדו” הפועל בעמותת סחלבים. בתום יומיים של תחרות שכללה קרבות רבים, הם חזרו הביתה עם שלושה גביעים, שניים על הזכייה במקום הראשון ואחד על המקום השלישי.

 

בשבוע שעבר נערכה בגרמניה אליפות ברלין הפתוחה בטאקוונדו. את מודיעין מכבים רעות יצגו בתחרות הלוחמים הצעירים של מועדון המקומי "טייגרס טאקוונדו" הפועל בעמותת סחלבים. בתום יומיים של תחרות שכללה קרבות רבים, הם חזרו הביתה עם שלושה גביעים, שניים על הזכייה במקום הראשון ואחד על המקום השלישי.

התחרות הבינלאומית שהתפרשה על פני יומיים, משכה אליה השנה יותר מ-1,500 לוחמים צעירים בגילאי 17-12 מכל רחבי העולם. אולם התחרות שחולק לתשעה זירות לחימה, התמלא בלוחמים רבים בחלוקים לבנים, שהגיעו להתחרות בקטגוריות הגיל השונות, כל הדרך אל האליפות.

התחרות התנהלה בשיטת נוקאאוט. כל לוחם ניצב בפני יריב ונכנס לשני סבבי לחימה של שתי דקות בתוך הזירה במטרה לצבור כמה שיותר נקודות בזמן שהוקצב. היריב שהחזיק במירב הנקודות בתום הסבב עול לשלב הבא וכך עד הגמר. שיטה נוספת לנצח בקרב היא במכת נוקאאוט שתפיל את היריב למזרן למשך 10 שניות לפחות, תופעה דיי נדירה אצל ילדים ונוער, בשל המיגון המקצועי איתו משתמשים בתחרויות ועוצמת המכות. עפ"י חוקי התחרות של אומנות הלחימה הקוריאנית, אגרוף שווה נקודה אחת, בעיטה לגוף 2 נקודות, בעיטה לראש 3 נקודות ואם הבעיטה מסובבת היא שווה נקודה נוספת.  

בתום יומיים של תחרות שכללה קרבות רבים היו אלה אור מרקוביץ (13), שהתחרה בקטגוריית קדטים שלקח את המקום הראשון אחרי ניצחון יפה על דנמרק בחצי הגמר בקרב שנחתם בתוצאה 11-6 וניצחון של היריב הצ’כי 7-2 בקרב גמר צמוד במיוחד שהוכרע לבסוף בבעיטה סיבובית לראש.

חברתו למועדון, נועם פטישי (15) שהתחרתה בקטגוריית נערות, ניצחה בחצי הגמר את היריבה הפייבוריטית מספרד 6:3 שסומנה כמי שתיקח את האליפות. לאחר הניצחון מרשים הצליחה לנצח גם בגמר מורט עצבים את היריבה מלוקסמבורג 4:3, מספר שניות לפני הסיום ועלתה לראש הפודיום לקבל את מדליית הזהב.

אח של נועם, אורי פטישי (14), שהשתתף גם הוא בתחרות בקטגוריית נוער. אורי זכה במקום השלישי לאחר ניצחון מרשים של 22:7 בקרב חד צדדי מול היריב מגרמניה בשלב רבע הגמר והפסד 3:5 בשלב חצי הגמר, מול המתחרה החזק מצ’כיה, שגם זכה בהמשך במדליית הזהב בקטגוריה.

חבריהם למועדון גיל תמיר, יובל גריבה, תמר ברגר, רומי מיטשל ואמיר בן יהודה שהשתתפו גם הם בתחרות לא זכו לעלות על הפודיום אך יצגו את המועדון בכבוד.

המאמנים, ארז אהרוני ובר ראובן שנסעו עם הטייגרים הצעירים: "אליפות ברלין היא התחרות המאתגרת ביותר איתה נפגשו הלוחמים הצעירים של המועדון השנה. כולם עשו קרבות טובים ונלחמו היטב, בחלק מהמקרים זה היה מספיק בשביל לנצח ובחלקם לא. לאחר שבשנה שעברה השתתפנו וחזרנו ללא גביעים, למדנו, שיפרנו, המשכנו לעבוד ולהתאמן והשנה הגענו לתוצאות. עבורנו, מעבר להישגים היפים, הניצחון בתחרות על אדמת גרמניה בסמיכות יחסית ליום השואה הייתה גאווה גדולה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות