חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

שמעונוביץ: במחיר מטרה אין עדיפות לתושבי העיר

 

תושב העיר שואל  במסגרת פורום המומחים את אלעד שמעונוביץ: מדוע העירייה אינה פועלת לקדם את פתיחת מכרזי מחיר למשתכן הצפויים בשנה הקרובה להיפתח, במסלול ”בני העיר” גם לקבוצה ב? לתשובתו של אלעד שמענונוביץ, כנסו...

 

תושב העיר פנה בפורום המומחים של עיתונט בשאלה לחבר המועצה אלעד שמעונוביץ המטפל בנושא פרוייקטי משרד השיכון בעיר:

"מדוע העירייה אינה פועלת לקדם את פתיחת מכרזי מחיר למשתכן הצפויים בשנה הקרובה להיפתח, במסלול ”בני העיר” גם לקבוצה ב`? מדוע יש קיפוח זה, שיוצר עיוותים נוראיים"?

כך למשל, מי שמלאו לו 35 לאחר מועד סגירת קבוצה א` (ספטמבר 2016) אינו יכול להירשם למרכזים, הגם אם יש לו ותק בעיר של למעלה מ-10 שנים, אך זוג צעיר בעל ותק של שנה וחצי יכול! קבוצת ”בני העיר” בקבוצה ב` מונה כבר מאות אנשים.

מדוע שלא יהנו גם הם מההזדמנות לרכוש דירה מוזלת בעיר? (המדובר על כל היחידים חסרי דיור שמלאו להם 35 לאחר מועד סגירת קבוצה א`, וכל הזוגות שנישאו לאחר מועד זה). נודה לעזרתכם !!!

 

תשובתו של אלעד:

שלום לך תושב יקר

הפרויקטים בשדרות חשמונאים הם של מחיר מטרה ולא של מחיר למשתכן.  במחיר מטרה יכולים להשתתף גם חברי קבוצה א׳ וגם קבוצה ב׳. במחיר מטרה אין עדיפות לתושבי העיר.
 
מחיר למשתכן יהיה רק בשכונת מורשת בעוד שנה וחצי. אף אחד עוד לא יודע אם קבוצה ב׳ תוכל להתמודד או לא. יש עוד הרבה זמן ומכרזים שייצאו בדרך. להערכתי עד אז תהיה קבוצה ג׳ בכלל.
 
כל שיטה שנקבעת יכולה לקפח או לפגוע בקבוצה מסויימת כמו כאלה שהתחתנו אחרי ספטמבר 2016, צריך מתישהו למתוח את הקו- אין שיטה מושלמת שנותנת מענה לכולם .
 
בברכה
עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות