חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עיצוב דירות

 

כולנו יודעים שכיום אין כמעט טעם בשיפוץ של הבית ללא עיצוב מקצועי של מעצב פנים. מעצב הפנים מסוגל לעשות מהבית משהו שממש לא חלמתם עליו ולא כדאי לוותר על טביעות האצבע שלו בתכנון של העיצוב.

 

החלטתם שאי אפשר להמשיך יותר לחיות בצל כל אותן התקלות בתשתיות האינסטלציה הגורמות לכם לבעיות רבות, לנזילות ולסתימות, כאשר כל שני וחמישי עליכם להזמין אינסטלטור או איש ביובית לצורך טיפול בסתימה או לשם  איתור נזילות.

הבנתם שאם לא תטפלו באינסטלציה שלכם מהשורש אין הרבה סיכויים שהחיים שלכם יזרמו על מי מנוחות מבחינת המים שבבית.

אז זהו. החלטתם, מחליפים את כל הצנרת בבית ועל הדרך משפצים גם את הבית באותה הזדמנות.

 

מתכננים את השיפוץ

כאשר אתם עומדים לבצע תיקון מערכתי שמסתעף על פני כל חדרי הבית, כמו מערכת האינסטלציה שקשורה לחדרים שונים בבית כמו המטבח, חדר האמבטיה, חדרי השירותים ולפעמים הכיור הנוסף במסדרון, הרי שמדובר בהזדמנות פז בו ניתן לשלב גם עיצוב של כל הבית מחדש, שימו לב לשימוש במשאית ביובית במקרא שיהיה פיצוץ בצינור.

 

אז אתם לוקחים דף ועפרון ומתחילים לשרטט את השינויים אותם אתם רוצים לחולל בבית שלכם ואתם בטוחים שהנה הצלחתם למקסם את כל השטח שעומד לרשותכם בבית. אך כאן, אנחנו רוצים לספר לכם שלא ממש בטוח שאכן הצלחתם לבצע את מלאכת התכנון והעיצוב באופן המקסימלי והמתאים לבית שלכם. למרות שנראה לכם שאתם יודעים הכי טוב איך הבית שלכם אמור להיראות ואין כמוכם מכירים כל מילימטר בבית, הרי שאם תפנו אל מעצב פנים מקצועי תופתעו לשמוע רעיונות חדשים שלא חשבתם עליהם, נישות קיימות שלא עלה בדעתכם להפוך אותם למשהו ערכי, ומעצב הפנים, דווקא הוא שבא מבחוץ הצליח לתכנן עבורכם דירה הרבה יותר מנוצלת והרבה יותר מתוכננת.

 

משפצים

יוצאים לדרך? קחו נשימה עמוקה. זה לא הולך להיות קל. הרבה לכלוך, הרבה אבק ויציאה מכל שגרה. אך זה שווה. הבית שלכם יקבל עיצוב מחדש, מערכת האינסטלציה תוחלף במערכת חדשה לגמרי ואתם תוכלו לשכוח למשך התקופה הקרובה ואף יותר מכך, מעבודות אינסטלציה מכל סוג או מעבודה של ביובית וכו’ . כי כאשר מערכת האינסטלציה חדשה אין לכם כל צורך בכל אלו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות