חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

וילות במושבה כנרת למשפחות

 

המשפחות שיוצאות לצפון מדי שנה עושות את זה לא סתם מתוך הרגל אלא פשוט כי זהו המקום שבו הן מוצאות את המגוון הגדול ביותר שמתאים למשפחות מכל סוג וסגנון. משפחות שמתארחות בוילות במושבה כנרת למשל מוצאות את עצמן במרכז העניינים, במקום יפה ומלא היסטוריה ואופי ישראלי של פעם...

 

המשפחות שיוצאות לצפון מדי שנה עושות את זה לא סתם מתוך הרגל אלא פשוט כי זהו המקום שבו הן מוצאות את המגוון הגדול ביותר שמתאים למשפחות מכל סוג וסגנון. משפחות שמתארחות בוילות במושבה כנרת למשל מוצאות את עצמן במרכז העניינים, במקום יפה ומלא היסטוריה ואופי ישראלי של פעם, אבל מקום שגם עדכן את עצמו והפך את עצמו לפנינת צפון אמיתית אם פעם היו מתקיימים שם מחקלאות מסורתית, הרי שהיום יש יותר אנשים שחיים ומתפרנסים מעבודות רגילות יותר, כך שנופש ותיירות הפכו לענפים מקובלים. זה מובן גם למה, בהתחשב בכך שמדובר באחד המקומות היפים ביורת בארץ. הכנרת היא הפנינה האמיתית שיש לנו ומנצלים זאת היטב על ידי הוילות שמיועדות לאירוח בצפון.

לרשותכם רשימת וילות במושבה כנרת באתר וילה VIP – הזמינו וילה מומלצת ליד הכנרת!

וילות למשפחות בכל סגנון

אפשר למצוא היום וילות נהדרות בכל סגנון שהוא במושבה כנרת, כאשר אפשר לארח בהן גם משפחות דתיות וגם חילוניות, גם משפחות גרעיניות קטנות שאוהבות את הפרטיות שלהן וגם משפחות ענקיות שאוהבות לחגוג יחד עם כל המשפחה המורחבת חגיגות וחופשות. הוילות מתאימות גם לאירועים פרטיים וגם לנופש, כך שאתם יכולים לשלב גם וגם וליהנות מכל האביזרים והמתקנים שנחוצים לכם בוילות שכאלה, אפילו מבלי לצאת מהן למושבה עצמה או לשפע האטרקציות שמציעה לכם הסביבה. תוכלו ליהנות ממתקני ספורט ובריכות פרטיות, מג’קוזי שישעשע את הילדים, ממגרשי ספורט ומשולחנות ביליארד וכדורגל או כל משחק אחר שתרצו לשחק עם הילדים ושאר האורחים בחופשה שלכם.

ההיסטוריה קמה לתחיה במושבה כנרת ובאזור

הכנרת משופעת אתרים ארכיאולוגיים והיסטוריים למכביר. כל מי שאוהב ללמד את הילדים שלו על הקשר המיוחד שלנו עם ארץ ישראל ימצא מסביב לכנרת את כל המקומות שאנחנו מחפשים כדי לספר להם סיפורים מעניינים וללמד אותם איך חיו פעם. המושבה כנרת עצמה נראית כמו מזיגה מעניינת של ישן וחדש, כך שתוכלו ללמד אותם גם על סגנונות הבנייה של פעם ועל החומרים שהיו מוצאים באזור, כמו אבני הבזלת הכהות שמאפיינות כל כך את מבני המושבה, לעומת שאר המבנים שיש שם. האתרים הארכיאולוגיים חושפים מדי יום תגליות נוספות שירצו לבקר בהן והילדים בכלל ייהנו מאוד מלדמיין איך היו חיים פעם, לפני מאה שנה, כשלא היה חשמל ובוודאי לא אינטרנט. כמו קפיצה לאחור במנהרת הזמן, וחזרה לעתיד כאשר אתם חוזרים לפינוקים המודרניים של הוילה שלכם. אין כמו חופשה כזאת להמחיש להם כמה כיף ליהנות מהזמנים שאנחנו חיים בהם ומכל היתרונות האפשריים.

בילויים בכל מקום

למי שמחפש פעילויות אתגריות, נופש בטן גב על חוף הכנרת או הבריכה הפרטית בוילה, או טיולים מעניינים במסלולים המרתקים באזור, הכנרת מציעה לכם היצע מגוון מאוד של פעילויות לכל המשפחה ובכל סגנון, גם למשפחות דתיות וגם לכאלה שהן חילוניות ומעדיפות לצאת בשבת לבלות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות