חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

הפלייאוף התרחק מעירוני, עוצמה בכל הכח לעלייה

 

 עירוני מודיעין נוצחה בביתה במחזור האחרון שישי, והתרחקה משמעותית ממקום בפלייאוף. החבורה של דני רודיטי צריכה לחשב מסלול מחדש, בזמן שהיא מתקרבת לישורת האחרונה בליגה

 

עירוני מודיעין אירחה  את בני יצ’אלאל בליגד סנטר, ונוצחה 2:1.. דווקא גבי אלבז, שפתח את העונה במודיעין, הוביל את האורחים ליתרון 0:1. במהלך המחצית הראשונה, הביתיים קיבלו הזדמנות פז לחזור למשחק, לאחר שנפסק כדור עונשין מ-11 מ’ לזכותם, אולם יוני זכריה לא בעט מספיק טוב, ושוער יצ’אלאל הדף. סמוך לסיום המחצית הראשונה, מכה נוספת לדני רודיטי אחרי שגל גפנר ספג כרטיס צהוב שני, והורחק. מודיעין נותרה בפיגור שחקני שדה ובתוצאה.
חרף הנחיתות המספרית, כעבור שעה של משחק בר חזות השווה עבור עירוני מודיעין, והפיח תקוות מחודשת, שנקטעו בדקה ה-84 עם שער ניצחון של פנטהון טגנייה הרחובותי. בסיום, כאמור, 2:1 לבני יצ’אלאל, שעקפה את מודיעין בדרך למקום השביעי בטבלת ליגה ב’ דרום ב’, אך עם משחק עודף. עירוני מודיעין נפלה למקום השמיני עם 26 נק’ במאזנה, והיא כבר בפיגור תשע נקודות מצעירי רהט, שבמקום החמישי. למודיעין כאמור משחק חסר, אך קשה לראות אותה עושה את הבלתי ייאמן, ותופסת מקום בפלייאוף. במחזור ה-24 ביום שישי תצא מודיעין למפגש מול עירוני נתיבות מהתחתית,
למשחק שאין ממנו דרך חזרה. מאמן עירוני מודיעין, דני רודיטי, ניתח את ההפסד: "תוכנית המשחק השתבשה לנו מוקדם עם ההרחקה של סער גפנר. למרות זאת החמצנו פנדל, ואפילו בעשרה שחקנים המשכנו לתקוף. לצערי, כהרגלנו לאחרונה, החמצנו יותר מדי מצבי הבקעה. היינו צריכים להוציא יותר מהמשחק הזה. אנחנו משחק חסר מרהט, ויש עוד 27 נק’ בקופה, תמיד היה קשה, אבל לא נרים ידיים לעולם. בשבוע הבא בנתיבות אנחנו שואפים לנצח, נעבוד הכי קשה שזה יקרה. אין מניה בטוחה". קבוצת הבוגרים של מועדון כדורסל עוצמה מודיעין עלתה לחצי גמר גביע האיגודותשחק בשישי הקרוב במודיעין. אשר חגי, המנהל המקצועי: "המטרה שלנו היא דאבל, גם לקחת אליפות וגם לקחת גביע"
 
תמונה מוטבעת 1

 צילום: עירוני מודיעין

הכוונות שלך עוצמה מודיעין

קבוצת עוצמה מודיעין משחקת בליגה ב’, עם כוונות להעפיל בתום העונה. כעת, הקבוצה מדורגת אחת מארבע הקבוצות הטובות בליגה שלה, ועלתה לחצי גמר גביע האיגוד.כאמור, ביום ו’ יתקיים משחק הגמר הראשון נגד מכבי חדרה בבית. כל שחקני קבוצות הליגה של עוצמה מודיעין וכל משפחות עוצמה מודיעין מתכוונים להגיע למשחק ולעודד את הקבוצה הביתית. שבועיים לאחר מכן יפגשו שתי הקבוצות במשחק חוץ. אשר חגי: "קבוצת הבוגרים בפירוש אחת הקבוצות הטובות בליגה, וכראייה, אנחנו אחת מארבע הקבוצות האחרונות בחצי הגמר. עוצמה מקיימת את האימונים שלה יחד עם קבוצת הנוער, ומספר שחקני הנוער מושאלים לקבוצת הבוגרים. לדברי חגי, יש כימיה נהדרת בין כל השחקנים, בכל הגילאים, וכי השחקנים הבוגרים באמת דואגים לנוער, גם בטיפים חשובים על המגרש.

"יש לנו בני אדם לפני שהם שחקנים ומרגישים את זה גם על המגרש"., הוסיף חגי. שמעון סלל רוה רודריגז, מנהל המועדון, סיפר כי בעונה הנוכחית השאיפה היא שהקבוצה תעלה ליגה. לדבריו, מחלקת הנוער המועדון ממצה את הפוטנציאל שלה, ויש נציגות בכל שכבת גיל בליגות הגבוהות ביותר. "מתוך שאיפה להתקדם, אנחנו צריכים קבוצת בוגרים מובילה בליגה גבוהה יותר. למרבה המזל, קבוצה של משקיעים חיצוניים, שמאמינים שכדי לקדם את הכדורסל בעיר נדרשת קבוצת דגל, בחרו להשקיע בקבוצה ולפרוש עליה את חסותם, ובזכותם גייסנו השנה את ארבעת שחקני הרכש ג’ורג’ אוסדצ’י, אלון קרדש, ארטיום קופל ועודד יולזרי.

תוצאות משחקי השבוע בעוצמה:

עוצמה מודיעין בוגרים אשר מול יבנה ניצחון ביתי 73 - 52

עוצמה מודיעין נשים שלומי מול יבנה הפסד חוץ 40 - 77

עוצמה מודיעין נוער אשר מול אילת ניצחון ביתי 65 - 59

עוצמה מודיעין נערים א’ מחוזית ג’ורג’ מול רמלה הפסד חוץ 39 - 62 

עוצמה מודיעין נערות שגיא מול לכיש ניצחון ביתי 63 - 28

עוצמה מודיעין ילדות שגיא מול הפועל ירושלים ניצחון חוץ 57 - 49 

עוצמה מודיעין ילדים א’ לאומית אמיר מול מבשרת ניצחון ביתי 63 - 46

עוצמה מודיעין ילדים א’ מיכאל מול אליצור מודיעין ניצחון חוץ 50 - 32.

עוצמה מודיעין ילדים א’ מיכאל מול גזר/איילון ניצחון ביתי 53 - 15

עוצמה מודיעין ילדים א’ יואל מול גדרה הפסד חוץ 24 - 57

עוצמה מודיעין ילדים ב’ יאיר מול מכבים הפסד ביתי 41 - 58

עוצמה מודיעין ילדים ב’ אבי מול שוהם ניצחון ביתי 59 - 54

עוצמה מודיעין ילדים ב’ דביר מול רחובות ניצחון ביתי 78 - 38

עוצמה מודיעין ילדים ב’ ארז מול שוהם ניצחון חוץ 60 - 33

עוצמה מודיעין קטסל ב’ ארי מול כפר אורנים ניצחון חוץ 47 -27

עוצמה מודיעין קטסל ב’ מיכאל מול קטסל ב’ אלדד ניצחון 45 - 28

עוצמה מודיעין קטסל בנות ברוריה מול נס ציונה הפסד ביתי 25 - 52

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות