חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

חורף מעוצב – מדריך לעיצוב בית בסגנון מודרני

 

כל מי שנאלץ לקבל החלטות הקשורות לעיצוב הבית לפחות פעם אחת בחייו מכיר את הדילמה הזו. עם שלל סגנונות ומגוון רחב של דגמים ועיצובים, נדמה שקשה לבחור את הסטייל הנכון, זה שתמשיכו ליהנות ממנו גם בעוד שלוש או חמש שנים.

 

כל מי שנאלץ לקבל החלטות הקשורות לעיצוב הבית לפחות פעם אחת בחייו מכיר את הדילמה הזו. עם שלל סגנונות ומגוון רחב של דגמים ועיצובים, נדמה שקשה לבחור את הסטייל הנכון, זה שתמשיכו ליהנות ממנו גם בעוד שלוש או חמש שנים. אולי זוהי הסיבה לכך שדווקא הסגנון המודרני זוכה לפופולאריות רבה מאוד בשנים האחרונות. במקום ריהוט כבד או עמוס בפרטים ובצבעים, הסגנון המודרני מתאפיין דווקא בפשטות, בצורות הקלאסיות ובהיעדר קישוטים. אם כן, איך אפשר להטמיע את הסגנון המודרני אצלכם בבית?

קווים ישרים ואלגנטיים

עוד לפני שניכנס לסוגיית הצבעים חשוב להבין שהסגנון המודרני מתאפיין בקווים ישרים ואלגנטיים מאוד. אם אתם מעצבים את המבנה עצמו סביר להניח שתבחרו לוותר על העיטורים המפוארים או על התוספות הגרנדיוזיות, ואילו עיצוב הפנים יתאפיין בבחירת ריהוט ישר ומינימליסטי. יתרה מכך, חומרי הגלם המשמשים לעיצוב בסגנון הזה יהיו לרוב מתכת או נירוסטה, ולעיתים קרובות גם זכוכית. כדי לקבל השראה ולהבין טוב יותר כיצד ייראה חדר הסלון, המטבח או המשרד שלכם תוכלו לזהות את מאפייני הסגנון המודרני בחברות ההיי-טק, או בכל מגזין עיצוב פנים שמציג בתים לדוגמה בשלל סגנונות העיצוב, למשל המגזין הזה.

משחק הצבעים

הקווים ישרים, העיצוב מינימליסטי וחומרי הגלם פשוטים למדי, אבל זה לא הכול. הסגנון המודרני מתאפיין גם בשימוש בצבעים קרים יחסית, ובעיקר שחור ולבן, אדום ואפור. אם תבחרו לעצב את סלון הבית עם ספות אדומות בקווים ישרים ולשלב גם פריטים מעץ לבן כמו מזנון או שולחן קפה, אתם בהחלט בכיוון הנכון. מי שמעוניין להוסיף גם כמה חפצי נוי יוכל לעשות זאת ולשמור על העיצוב המודרני והנקי, בהנחה שאתם לא מעמיסים יתר על המידה.

פונקציונאליות היא שם המשחק

לבסוף, העיצוב המודרני מתאפיין בעוד תכונה אחת משמעותית – פונקציונאליות. כל ארון וכל פינת אחסון המשתלבים בעיצוב המודרני נבחרים תמיד בקפידה וכדי לאפשר גישה נוחה לכל מוצר, בעוד החלל עצמו נראה נקי לחלוטין – ומסודר מאוד. כך ניתן לעצב את המטבח עם ארונות רחבים ועם חלוקה פנימית נכונה, כך שלא יהיה כל צורך להניח על השיש את עמדת התבלינים, את ערכת הקפה או את מכשירי החשמל הקטנים שלא נמצאים בשימוש תדיר. מטבח נקי מחפצים מיותרים יהיה ללא ספק נוח יותר לעבודה, אבל חשוב מכך, הוא יהיה גם אסתטי, נעים ומזמין, על פי כל עקרונות העיצוב המודרני.

להתרשמות מפרויקטי עיצוב בסגנון מודרני לחצו כאן

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות