חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מתנות לגבר ליום הולדת – מה קונים למישהו שיש לו הכל

 

כאן עומדות לרשות האישה, שתי אופציות לרכישת מתנות לגבר ליום הולדת, לחפש מתנה מסוימת שמתאימה לאחד התחביבים של בן זוגן או לקנות לו משהו מקורי

 

לא מעט נשים, בנות זוג, נתקלות בבעיה כשהן צריכות לקנות לבן זוגן מתנה. הן לא יודעות מה הוא רוצה ובדרך כלל זה נובע מכך שהוא בעצמו לא יודע מה הוא רוצה. יש לו תחביבים, הוא אוהב ספורט, הוא אוהב לרכב על אופניים, לרוץ, אוהב לאכול טוב, אך בכל אחד מהדברים האלה, אין משהו מיוחד שהוא צריך או רוצה. אז בת הזוג צריכה להשקיע לא מעט זמן ומחשבה, מה באמת לקנות לו.

כאן עומדות לרשות האישה, שתי אופציות לרכישת מתנות לגבר ליום הולדת, לחפש מתנה מסוימת שמתאימה לאחד התחביבים של בן זוגן או לקנות לו משהו מקורי, שלא קשור בכלל לתחביב, משהו שהיא חושבת שיכול לעשות לו טוב. מן הסתם, רצוי לברר תחילה, ברמזים ושאלות, מה יכול לעשות לו טוב, להיות קשובה לדברים קטנים שהוא רומז עליהם, למשל, אם יש לו חלום או רצון מסוים, ולא פחות חשוב, רצוי מאחר ובת הזוג אמורה להכיר את בן הזוג שלה, אז היא יכולה לרכוש לו מתנה שתתאים למה שהיא חושבת שהוא ירצה או ייהנה ממנו.

בשביל להקל על נשים אשר מחפשות מתנות לגבר ליום הולדת, בחלק הבא של המאמר נתייחס גם למתנות שמגיעות מתוך מבחר תחביבים וגם נציג מספר מתנות שיכולות להיות מקוריות ואהובות על כל גבר.

 

מתנות לגבר ליום הולדת אשר יכולות להתאים לתחביבים שלו 

בן הזוג שלך רץ? יום הולדת זו הזדמנות טובה לקנות מתנה שהוא יכול להשתמש בה במהלך הריצה. זה יכול להיות שעון ריצה (במידה ואין לו כזה), ישנם שעונים שכוללים אפשרות חיבור דרך בלוטות’ למיילים והודעות וSMS, אפשר לקנות נגן מוזיקה איכותי שהוא יכול להשתמש בו בריצות קצרות וארוכות, נעלי ריצה חדשות או בגדים מתאימים לחורף או לקיץ.  

בן הזוג שלך רוכב על אופניים? את יכולה לקנות לו משקפי שמש שמתאימות לרכיבה, תיק יפה לשים בו את כל הציוד, וגם כאן אפשר למצוא שעונים יפים שמתאימים לרכיבה.

בן הזוג שלך אוהב לצפות באירועי ספורט? אפשרות אחרת היא לרכוש עבורו כרטיס למשחק כדורגל או כדורסל בחו"ל, אפשרות אחרת היא לרכוש לו טלוויזיה גדולה באמצעותה הוא יוכל לצפות במשחקים ולהרגיש כמו במגרש עצמו.

 

מתנות לגבר ליום הולדת – מתנות מקוריות שונות

אם את מחפשת מתנה לבן זוגך, מתנה מקורית וייחודית, את לא חייבת לקנות לו משהו שקשור לתחביבים שלו, להיפך, יש סיכוי שהוא דווקא ירצה מתנה אחרת, שונה. למשל, את יכולה לקנות לו כרטיס לצניחה חופשית, אם הוא בקטע של אתגרים, אם הוא מעדיף משהו הרבה יותר סולידי אך מעניין, את יכולה להזמין לו שיעורי גולף ומשחקים במגרש הגולף בקיסריה.

כמובן שאת יכולה לרכוש עבורו את המתנה האולטימטיבית עבור כמעט כל גבר, הזמנה לטיול ג’יפים בשטח או לחילופין, קורס סקיפרים, כך הוא ילמד להשיט יאכטה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות