חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פסטיבל מודיעין ה-7

 

בשבוע הבא יערך בעיר פסטיבל ”לימודיעין” ה-7 שיספק לתושבי העיר יומיים של הרצאות, סדנאות, מופעים ושיח, ללא תשלום, בנושא ”זהויות בחברה הישראלית”. האירוע שכבר הפך למסורת מכובדת בעיר ומושך אליו בכל שנה מאות משתתפים, מופק ומאורגן על ידי מתנדבים תושבי העיר, שמרביתם ירצו ויעבירו סדנאות במהלך הפסטיבל. 

 

 "לימודיעין" הוא חלק מ-Limmud International המבוסס על עקרונות של למידה, התנדבות קהילה וערבות הדדית. הרעיון העומד בבסיס האירוע הוא שכל לומד הוא מלמד בפוטנציה ואכן ישנם מרצים שהשתתפו בפסטיבל הקודם כלומדים והשנה ישתתפו כמרצים ולהיפך. אירוע לימוד הראשון החל לפני כ-35 שנה באנגליה וכיום פועלות ברחבי העולם כ-85 קהילות לימוד, הפועלות ב44 מדינות ומפיקות אירועי למידה דומים.

הפסטיבל, שיערך במרכז הרב תחומי בעיר, החל מיום חמישי ה- 10 בנובמבר ועד ליום שישי 11 בנובמבר, יכלול 30 מפגשים במסגרתם יוכלו ליהנות המשתתפים מהרצאות מרתקות, סדנאות, רבי שיח, לימוד מקורות, מופעים, שעת סיפור לילדים ופעילויות נוספות. את התכנייה עם רשימת המפגשים המלאה ניתן למצוא באתר העירייה ובאתר עמותת סחלבים.

המתנדבים, מחלקת קהילה בעמותת סחלבים והמרכז הרב תחומי, שמרכזים את הפסטיבל, מזמינים את תושבי העיר להגיע וליהנות מהאירוע הייחודי שיתקיים השנה ללא תשלום ויספק לבאים חגיגה של תרבות יהודית-ישראלית עכשווית.

ממלא מקום ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי: "פסטיבל לימודיעין רכש  לו בשנים האחרונות מקום מכובד בלוח השנה התרבותי של העיר. הפסטיבל הוא פרי עבודה משותפת של תושבים מתנדבים וגורמים עירוניים שונים, הפועלים יחד למען יצירה משותפת: יומיים של מפגשים מעשירים שמטרתם להפגיש בין כלל תושבי העיר לצורך לימוד משמעותי, שיח וחוויה משותפת. אני מזמין את הציבור הרחב לבוא ולקחת חלק במפגשים התרבותיים והמעצימים שיתקיימו, ללא תשלום, בפסטיבל.

מנהלת המרכז הרב תחומי, ד"ר אורנה מגר: "לימודיעין הוא אירוע עירוני חשוב המיישם הלכה למעשה את התפיסה של למידה משותפת לקהילות השונות ושל שיתוף התושבים בעיצוב ההווי התרבותי, הערכי והקהילתי שלהם. הנושא השנתי - זהויות בחברה הישראלית, מחבר את המארג רב הפנים של הקהילות שלנו בעיר בשיח רב גוני על המשותף והמאחד אותנו כחברה לומדת בעירנו ובארצנו. אני מזמינה כל אחד ואחת ללמוד וללמד בכל זמן, בכל מקום ובכל דרך."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות