חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מרוץ מודיעין ה-12 רצים ויוצאים לחופשה

 

 ”מרוץ מודיעין”, אירוע הספורט הגדול של מודיעין מכבים רעות, מתקרב בצעדי ענק וההכנות בעיצומן. השנה, לרגל חגיגות 20 שנה לעיר, הוחלט באגף הספורט כי משפחות שירוצו במצטבר 20 ק”מ

 

 "מרוץ מודיעין", אירוע הספורט הגדול של מודיעין מכבים רעות, מתקרב בצעדי ענק וההכנות בעיצומן. השנה, לרגל חגיגות 20 שנה לעיר, הוחלט באגף הספורט כי משפחות שירוצו במצטבר 20 ק"מ, יוכלו לזכות בשני סופי שבוע משפחתיים. בנוסף, בין כל המשתתפים במרוצים התחרותיים ל-5 ק"מ ול-10 ק"מ, יוגרלו שבעה סופי שבוע זוגיים ברחבי הארץ. בהגרלה זו יכולים להשתתף רצים ורצות בגיל 21 ויותר, שיירשמו דרך אתר עמותת סחלבים עד לתאריך 12.11.16.

המרוץ, שיערך ביום שישי 25.11.16, יספק לרצים, ברמות השונות, שלושה מסלולי ריצה תחרותיים של 1.8, 5 ו-10 קילומטרים. הרצים במקצים השונים ייפגשו בבוקר המרוץ בעמדת הזינוק שבצומת הרחבות עמק דותן ועמק יזרעאל ויצאו לריצה במסלול מעגלי לכיוון צידו האי זוגי של עמק דותן, משם ימשיכו הרצים לכיוון מכבים ויחזרו דרך צדו הזוגי. רצי המרוץ לעשרה ק"מ ימשיכו לרוץ לאורך שדרות יאיר פרג לכיוון כיכר המשטרה ומשם בחזרה לעמק דותן.

כל משתתף, שירשם במרוצים התחרותיים ל-5 ק"מ ול-10 ק"מ יקבל ערכת הרשמה הכוללת חולצה ריצה של חברת "NIKE" וצ’יפ מיוחד למדידת הזמנים והמרחק בתחרות. גם השנה תינתן האפשרות להירשם למרוץ כקבוצה. בין היתר יוכלו להשתתף בריצה הקבוצתית עובדים של עסק מקומי, עמותות, חברי קבוצות ספורט וכל מי שרוצה להתאגד ולרוץ יחד. כאשר קבוצות עם עשרה חברים ויותר יוכלו, בתאום מראש, להוסיף את שם הקבוצה על חולצות הריצה.

באגף הספורט עדכנו השבוע כי מאות תושבים, תלמידים, וחיילי יחידת דובדבן בעבר ובהווה, כבר הבטיחו את מקומם במרוץ ומזמינים את תושבי העיר, להירשם במסגרת הרישום המוקדם ולהשתתף בהגרלות. מחיר ההשתתפות במרוץ במסלולי ה-5 וה-10 ק"מ עבור תושבי העיר יהיה בעלות של 65 שקלים ברישום המוקדם בעוד שלרצים מחוץ לעיר עלות הרישום עומדת על 80 שקלים.

בזמן המקצים השונים ייערך בפארק הדגים הפנינג ססגוני שיכלול מתנפחים ודוכני מכירה של מוצרי ספורט וכן הופעות של להקות מחול הפועלות בעמותת סחלבים. בסיום המרוץ יערך במקום גם טקס סיום במסגרתו יוענקו הפרסים למקומות הראשונים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות