חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

לא חייבים לנסוע לחו”ל בשביל אמנות

 

ביקור במוזיאון יכול להיות חוויה מצוינת עבור הורים וילדים. נכון להיום ישנן תערוכות פעילות בכל רחבי הארץ, ורק צריך לבחור את האזור הגיאוגרפי ואת תחומי העניין המועדפים. הנה כל האפשרויות

 

עד לפני מספר שנים נאלצו שוחרי האמנות בישראל לטוס לחו"ל כדי לקחת חלק בתערוכות ולבקר בגלריות מובילות. לעומת זאת, כיום מדובר על בילוי נפוץ שעולה בקנה אחד עם הצרכים של גברים ונשים בכל הגילאים. מעבר לכך, הביקור במוזיאון נחשב אטרקציה מספקת עבור הורים לילדים ובעלי משפחות. הסוגיה היחידה שעל הפרק היא כיצד בוחרים את התערוכה המתאימה לתחומי העניין ולאן כדאי להגיע.

בבית יד לבנים ברמת גן תיערך החל מתאריך 18 באוקטובר תערוכת פיסול בשם "אורות". התערוכה מוצגת על ידי אמן יחיד בשם ויטוריו, והיא כוללת פסלי אור מברזל, פסלי עץ, תכשיטים וציורי שמן. כפי שניתן להבין מהשם, התערוכה מתמקדת באספקטים שונים של אורות והיא יכולה להיות דרך מצוינת לחשוף את בני המשפחה לחוויות חדשות.

תערוכה לא פחות מעניינת תתקיים באותו אזור ותעסוק בז’אנר הציור. התערוכה "זיוף" תוצג במוזיאון תל אביב לאמנות בין התאריכים 30 בספטמבר עד 25 בפברואר והמבקרים יוכלו לראות לראשונה יצירות מזויפות של אמנים גדולים. מטרת התערוכה היא לעקוב אחר הטעיות בעולם באמנות ולהראות את היצירות הגדולות מתוך העיניים של זייפנים.

בין ציור לקעקוע, בחיפה ותל אביב

בין התאריכים 15 באוקטובר עד 15 בנובמבר תיערך בבית האמנים בחיפה תערוכה ששייכת לז’אנר האמנות הישראלית, בשם "אז אני אמרתי לה". התערוכה מוצגת על ידי האמניות ליאנה גרוס ודיתה לירון ובה מוצגות סדרות של ציורים המפוזרים בין שתי קומות הגלריה. המטרה העיקרית של התערוכה היא להעביר רמה חדשה של עוצמה שנוצרת כתוצאה מהפעילות בסטודיו המשותף, וקשה להישאר אדישים לתוצאה.

עוד תערוכה מסקרנת והפעם סביב קעקועים תיפתח בתאריך 10 באוקטובר ותימשך עד 30 באוקטובר 2017 במוזיאון ארץ ישראל בתל אביב. התערוכה עוסקת בחשיבות הגוף המקועקע לאורך ההיסטוריה, באופן שבו פורחת האמנות ברחבי העולם ובעבודות של צלמים ואנתרופולוגים.

כל מה שמוצג בעיר הבירה

מי שמבקר בירושלים בזמן הקרוב צריך להכיר עוד כמה תערוכות מעניינות. "הביאנלה הארצית השישית לרישום" לדוגמא תתקיים בין התאריכים 26 לנובמבר עד 31 בדצמבר ותציג תמונת מצב של העשייה העכשווית בתחום הרישום בישראל. היא תיערך בבית האמנים בירושלים והפעם תתמקד בנייר כמצע וכחומר.

עוד בקטגוריה של תערוכות בירושלים כדאי להזכיר את "שלום המלכות" שתעסוק בצילום ותתקיים בסדנאות האמנים שבתלפיות. זו תערוכת יחיד של רעיה ברוקנטל, אך הנושאים שבהם היא עוסקת מגוונים ומעניינים. התערוכה בוחנת את השפה החזותית של חסידות בעלז ומעניקה מבט מבפנים למנהגיה. כמו כן, היא מתחקה אחר הזיקה האמנותית של השפה הזו.

 

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות