חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מרכז המידע הישראלי לאגרנים כפייתיים

 

מרכז המידע הישראלי לאגרנים כפייתיים מהווה מוקד עלייה לרגל של ממש עבור מי שמוגדר או מאובחן בתור אגרן כפייתי וזקוק לעזרה מכל סוג שהוא - הבנה של המצב ומה הגורמים לו, אילו אנשי מקצוע יכולים לסייע לו בהתמודדות עם התופעה, איך ניתן לסייע לו ולבני המשפחה שלו בהתגברות על התופעה והפסקת אגירת החפצים או בקבלת כל מידע הקשור בתופעת האגרנות הכפייתית.

 

מרכז המידע הישראלי לאגרנים כפייתיים מהווה מוקד עלייה לרגל של ממש עבור מי שמוגדר או מאובחן בתור אגרן כפייתי וזקוק לעזרה מכל סוג שהוא. מרכז מידע זה הוא המקום הנכון לפנות אליו כאשר מתעורר חשד לקיומה של התופעה וקבלת כלים מעשיים להתמודד איתה בדרך הכי נכונה.

מעבר למידע הרב שמציע המרכז עבור המטופלים ניתן להיעזר שם באנשי מקצוע מקשת רחבה של מקצועות ותחומים על מנת לסייע בידו של האגרן הכפייתי להבין את מצבו, להבין את הגורמים אשר בגינם הוא אוגר ללא היכר וכמובן יכולים לעזור לו הלכה למעשה בהתמודדות יעילה עם התופעה ובהפחתה משמעותית של התסמינים שלה. לפעמים האגרן בעצמו ומי שמקורב אליו כלל לא יודעים איך להתייחס לתופעת האגרנות ועד שהם לא יבינו מאיש מקצוע הבקיא בתחום מה לעשות ואיך להתמודד - זה בהחלט יקל עליהם מאד.

איך ניתן להיעזר בשירותי מרכז המידע הישראלי לאגרנים כפייתיים?

כאשר מתעורר חשד, ולו הקל ביותר שאדם מסוים סובל מתופעת האגרנות הכפייתית - הוא עלול למצוא את עצמו מבולבל ולא מבין מה המצב שהוא נקלע אליו. ייתכן שיהיו אלה דווקא בני משפחה שלו שיבינו שהמצב לא יכול להימשך כפי שהוא וחייבים לשים סוף לתופעה של איסוף, ואגירת חפצים ללא הכרה. כאשר מגיעים אל מרכז כמו מרכז המידע פתאום כל החלקים נפלים במקומם, התופעה מקבלת שם ואט אט מתבהרת התמונה בנוגע לדרך ההתנהלות הנכונה, בנוגע למפגש עם אנשי מקצוע וכמובן בנוגע למידע הקשור בהתמודדות נכונה המתאימה לכל אגרן.

כאשר שאלות גורליות ומהותיות מקבלות תשובות ומענה - קל יותר להתמודד עם התופעה וקל יותר לחשוב על פתרונות אפשריים. מבקרים שהגיעו אל מרכז המידע מעידים בעצמם שפתאום יכלו לעשות סדר בראש בנוגע למה שחשוב שאמור להיות סוד כמוס ושלאיש כלל אין מושג בנוגע אליו. פתאום מאגרן מבין שהבעיה שלו אינה ייחודית או בלעדית וישנם אנשים רבים הסובלים מהתופעה בדיוק כמוהו. רק בתחושה זו יש משום הקלה גדולה מאד. גם לבני המשפחה והמקורבים ימצאו אוזן קשבת וכתף תומכת במרכז המידע ויידעו שיש דרכים להתמודד עם התופעה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות