חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מומחה פינוי דירה שי גולד

 

אבחנה של אדם כאגרן כפייתי אינה פשוטה או מהירה וכך גם התהליך של טיפול בתופעה. אין מדובר בפתרון מהיר ויש צורך לפעול בכמה מישורים במקביל - המישור הפסיכולוגי, המישור הרגשי והמישור הלוגיסטי של ארגון וסידור הדירה מחדש.

 

 על מנת לטפל בצד הרגשי והפסיכולוגי יש צורך בהתערבות של אנשי מקצוע מתחומים אלה שיש להם בקיאות רבה בתחום של אגרנות כפייתית. כאשר יגיע השלב שבו יש צורך בביצוע פינוי וסידור דירתו של האגרן - כאן ייכנס לתמונה מומחה פינוי דירה שי גולד.

חברתו של שי גולד היא החברה המקצועית והמובילה בארץ בכל מה שקשור בפינוי דירות מכל הסוגים ובעיקר של דירות של אגרנים כפייתיים. לחברתו של שי גולד ניסיון רב ועשיר בפינויים מסוגים שונים, כמו למשל פינוי תכולה של משרד או מרתף, הורדה של חפצים גדולים וכבדים מגגות בניינים, פינוי וסידור של דירות שאמורות לעמוד למכירה או להשכרה ופינוי תכולה של דירות ירושה או דירות של אגרנים כפייתיים. פינוי זה אינו נחשב לפינוי שגרתי ודרושה רגישות רבה במיוחד בעת שמגיעים לבצע פינוי של דירת אגרן.

מהי בכלל אגרנות כפייתית?

אדם המוגדר כאגרן כפייתי הוא אדם אשר אוגר ואוסף לדירתו חפצים ללא הפסקה ומבלי שיש לו צורך אמיתי בהם. כך מונחים בדירה שלו מאות או אפילו אלפי פריטים וחפצים כאבן שאין לה הופכין ויש בכך משום סכנה בריאותי עבורו ובטיחותית, שכן בשלב מסוים אי אפשר לעבור בין חדרים או להלך בדירה בצורה חופשית. במקרים קיצוניים ייקח אפילו מספר ימים על מנת לפנות את הדירה מהחפצים וזו החשיבות של הזמנת אנשי מקצוע שיש להם ניסיון בתחום ומבינים את מידת הרגישות, האדיבות, השירותיות והאנושיות הדרושות לביצוע משימה מעין זו.

חברתו של שי גולד היא הכתובת המתאימה לפנות אליה כאשר יש צורך בפינוי של דירת אגרן כפייתי. הצוות יידע בדיוק מה תהיה הדרך הנכונה ביותר לארגן, לפנות ולסדר את הדירה כך שתהפוך ראויה למגורים והכל תוך שיתוף פעולה ושקיפות מלאים עם הלקוח על מנת לסייע לאגרן להתמודד עם התופעה ואף להתגבר עליה ולא להקשות עליו עוד יותר. עובדי החברה הינם עובדי פינוי מקצועיים ומיומנים ורק טובתו של הלקוח תעמוד לנגד עיניהם כאשר יגיעו למיין את החפצים הרבים בדירתו של האגרן הכפייתי. שי גולד הוא איש המקצוע המתאים והנכון במקרה זה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות