חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

קבוצת כדורגל הנשים של עירוני פותחת באימונים

 

השבוע נפתחה עונת הכדורגל השנייה בקבוצת הנשים של עירוני מודיעין עם 18 שחקניות, בהן אימהות וסטודנטיות שמהוות את השלד של הקבוצה.

 

לאחר שבעונה הראשונה רשמו הבנות הישג מרשים כשלקחו את המקום השלישי בליגת המאמא רגל, הן הגיעו השבוע לאימון הפתיחה נחושות מתמיד. באימון אותו העביר מאמן הקבוצה ומנהל בית הספר לכדורגל של עירוני מודיעין, אריאל וינדר, השתתפו שחקניות "ותיקות" מהעונה הראשונה בהן קפטנית הקבוצה ומלכת השערים של העונה הקודמת, ורדין קידר, השחקנית הבוגרת של הקבוצה, תמר דוויק, השחקניות ליז מועלם, שרון אופיר שטרית, ועדי עומרי שרי וכן שחקניות חדשות שרוצות להשתלב בקבוצה.

וינדר שחגג השבוע יום הולדת 50, זכה להפתעה מצד השחקניות הוותיקות שהגיעו למגרש עם עוגה ושרו לו שירי יום הולדת. מיד לאחר החגיגה הקצרה, החלו הבנות את האימון שכלל בין היתר "הורדת חלודה מהקיץ", חימום, תרגילים לשיפור היכולות והכושר הגופני וכן לימוד טכניקות ומשחק בקבוצה. על פי היכולות והרצינות שהפגינו הנשים באימונים הראשונים, נראה שהולכת להיות עונה מעניינת.

באגף הספורט בעמותת סחלבים הזמינו השבוע את כל מי שרואה עצמה משתלבת בקבוצה, להצטרף ולעלות מידי שבוע בימים ראשון ורביעי בשעות הערב על כר הדשא הסינטטי במגרש הכדורגל העירוני וציינו כי ההצטרפות מתבצעת דרך אגף הספורט.

עוד ציינו השבוע באגף הספורט כי בנות שמשחקות כדורגל אינו דבר חדש במודיעין ממכבים רעות וכי מזה 5 שנים פועל בבית הספר לכדורגל פרויקט כדורגל בנות בו משתתפות שחקניות צעירות בכיתות ד’-ו’ שבהדרכת מאמן ומאמנת לומדות את רזי הכדורגל, עוברות אימונים ואף מתחרות בליגת בתי הספר המקומית.

חבר המועצה, מחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: "כל קבוצת נשים ייצוגית היא דבר משמח, ופרויקט כדורגל הנשים במיוחד. לא ברור מאליו שהקבוצה פותחת עונה שנייה, רצה באופן חלק ומתקדמת מבחינה מקצועית. בקבוצה יש תלכיד שחקניות מצוין מבחינה מקצועית וחברתית עם מאמן מוכשר שמוביל אותן להישגים. אני מזמין נשים נוספות לבוא ולהצטרף לאימונים ולקבוצה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות