חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

נפתחו חגיגות מכבים ורעות

 

חגיגות 30 שנה למכבים ו-25 שנה לרעות נפתחו במוצאי שבת האחרונה במדשאה של מכבי העולמי במכבים עם אירוע שמשך אליו כ-3,500 צופים

 

האירוע כלל מופע קהילתי עם שירים של להקות מקומיות שתיארו את התפתחות המקום וקטעי וידאו עם ראיונות של ותיקי היישובים. את חלק זה של המופע הנחו נציגים מסניף מכבים של תנועת הנוער "מכבי צעיר" ושבט אופק של תנועת "הצופים". את הברכות של הערב, שעמד בסימן 30 שנה לחזון המכבים ו-25 שנה לרוח הרעות, פתח ראש העיר, חיים ביבס. לאחריו נאמו ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק הרובע, שלמה פסי, רב העיר מכבים רעות, הרב יעקב צ’יקוטאי, ויו"ר מועצת רובע מכבים רעות, כפיר כהן. לאחר מכן עלה לבמה הזמר מוש בן ארי וביצע משיריו המוכרים והאהובים כמו "ואיך שלא", "Jah Is One", "משא ומתן" ושירו החדש יותר "פתאום". בן ארי הצליח להרים את קהל הצופים על רגליו עם שיריו המקפיצים והמרגשים.

מופע נוסף לתושבי הרובע, שנעשה גם כן בשיתוף עם העמותות "נאות רעות" ו"מכבים", יתקיים ביום חמישי הקרוב, 15.9, בשעה 20:00 במרכז המסחרי לב רעות, בו יופיע פבלו רוזנברג עם מופעו "נורמלי". גם אירוע זה פתוח לכלל תושבי העיר.

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק רובע מכבים רעות, שלמה פסי: "השבוע אנחנו ממשיכים את האירועים לציון 25/30 שנה למכבים ורעות, לאחר שהאירוע הראשון זכה להערכה רבה מהציבור, כשהגיעו אליו אלפי צופים. תושבי מכבים ורעות ראויים לטפוח לעצמם על השכם על ההישגים העצומים, על ההצלחה החברתית ועל הרוח הקהילתית שמייחדת אותם. כולם מוזמנים לחגוג שוב ביחד עם חברים ואורחים מהעיר המאוחדת ומחוצה לה ביום חמישי הקרוב בשעה 20:00 עם מופע של פבלו רוזנברג במרכז המסחרי המשודרג לב רעות, שזכה למתיחת פנים לרווחת הציבור כולו, בשיתוף פעולה בין העירייה להכשרת הישוב."

יו"ר מועצת רובע מכבים רעות, כפיר כהן: "ביום שבת נהנו אלפי תושבים ממופע מרגש והופעה מצוינת של מוש בן ארי. חברי ועד הרובע מודים לכל התושבים שנרתמו למאמץ וסייעו בהכנת החומרים לקראת הערב החגיגי. נמשיך בחגיגות ביום חמישי הקרוב במרכז לב רעות עם ערב שכולו תרבות ואוכל טוב. כולם מזמנים לבוא עם הילדים ולחגוג איתנו 30 שנה למכבים ו-25 שנה לרעות."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות