חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

שלום ילדים : החופש הגדול בעיצומו

 

הקניונים ברחבי הארץ מלאים בפעילות ומופעים לילדים בחינם בשעות הבוקר ואחר הצהריים. אתם יכולים להיכנס לאתרי האינטרנט של הקניונים בסביבת מגוריכם ולהתעדכן בכל הפעילות שמתקיימת במקומות ממוזגים שכיף ונעים לשהות שם בשעות החמות של היום

 

שלום ילדים החופש הגדול בעיצומו ואני פוגש אלפי ילדים ברחבי הארץ כל שבוע. אני מופיע בהרבה קייטנות , ושמח ומאושר מהעבודה שלי . כי כל יום אני פוגש ילדים חדשים. ומקבל אהבה כל רגע מחדש. והכיף הכי גדול זה לקבל ציורים ומתנות קטנות שילדים מביאים לי להופעות שלי. הימים מאוד חמים ואני משתדל לתת דוגמה אישית . ומסביר לקהל שלי כמה חשוב לשתות הרבה מים . ולהתנהג "חכם בשמש" . הימים מאוד חמים והלחות גבוהה . ובלי שנשים לב אנחנו מתייבשים , ומתחילים עם כאבי ראש , בחילות ועוד תופעות לא נעימות. ולכן ילדים אני מבקש מכם לשתות הרבה מים. הגוף שלנו צריך את זה , במיוחד כשאתם נמצאים בחוץ בשמש ובחום ומשחקים ומוציאים מלא אנרגיה , והגוף מאבד נוזלים אז לשתות מים זה הפתרון הכי טוב.

הקניונים ברחבי הארץ מלאים בפעילות ומופעים לילדים בחינם בשעות הבוקר ואחר הצהריים. אתם יכולים להיכנס לאתרי האינטרנט של הקניונים בסביבת מגוריכם ולהתעדכן בכל הפעילות שמתקיימת במקומות ממוזגים שכיף ונעים לשהות שם בשעות החמות של היום. רוב ההורים עדיין עובדים בזמן שהקייטנות השונות עדיין עובדות . ואתם חייבים לנצל את שעות הצהריים כשאתם חוזרים מהקייטנה , למקלחת טובה ומרעננת וגם למנוחה. להמשך היום. למרות שאני יודע שאין לילדים בעיה לשבת מול הטלוויזיה שעות . או ליד המחשב. אני ממליץ לכם לעשות שילוב של כל הדברים וכך תוכלו לתכנן את היום שלכם בצורה הטובה ביותר. ואפילו אתם יכולים לבקש מההורים לעזור לכם לבנות את סדר היום שלכם. ובכך תרוויחו זמן איכות עם ההורים . שמחכים לזמן איכות וכיף אתכם הילדים בלי עצבים. היום כשהייתי בים הייתי עד למקרה אבא רב עם הילד שלו שלא הסכים לחבוש כובע ולמרוח קרם הגנה על הגוף. ואותו אבא אמר לילד כמה פעמים שחייבים למרוח קרם הגנה ואם הוא ממשיך בהצגות הם מיד הולכים הביתה . והילד עקשן לא שמע בקול אבא שלו. והם אחרי כמה דקות ארזו את כל החפצים שלהם וחזרו הביתה. וזה חבל . תהיו חכמים לא צודקים. שבוע  טוב.

פינת המכתבים :

שאלה: לאיציק הליצן שלום קוראים לי נדב ואני בן 11 ויש לי בעיה עם חבר שלי . ואני לא יודע מה לעשות. החבר שלי התארח אצלי בבית ושחקנו בכדור , והוא בעט בכדור ונשבר אגרטל שאימא שלי מאוד אוהבת , אספנו את השברים וזרקנו לפח. ואז רבנו שהוא אשם . וטען שעשה זאת בלי כוונה . אימא שלי מאוד כעסה . עלי. למרות שאני אלא אשם ואני לא יודע מה לעשות.. תעזור לי בבקשה. דחוף...

תשובה: לנדב החמוד אני מבין ללבך לכעס ולתסכול שיש לך. החבר שלך לא אשם . כשאתה משחק אתו בכדור בבית אתה צריך לקחת בחשבון שמשהו יכול בטעות להישבר. וכך היה. אין לך מה לכעוס עליו. לגבי אימא שלך , היא צודקת בכעס שלה כי אני בטוח שבקשה ממך בעבר לא לשחק עם כדור בבית. אז אל תחפש אשמים . תבדוק את עצמך לפני שאתה מאשים אחרים. תבקש סליחה מאימא ותבטיח לא לשחק בכדור בבית יותר. בהצלחה..

פינת המעשב הטוב:

השבוע אספר לכם על נהג אוטובוס מנחם אוראל . שבשבוע עשה מעשה טוב לאביב הבן שלי שחזר הביתה מהצבא לחופשה. והארנק שלו עם כסף ותעודות נפל מהכיס באוטובוס. הנהג מצא את הארנק והצליח למצוא את מספר הטלפון של אביב וכך הוא התקשר לאביב. פגש אותו והחזיר לו את הארנק האובד .כל הכבוד. לנהג על המעשה הטוב הזה.

ההמלצה השבועית:

השבוע אמליץ לכם על הספר "הנסיך הקטן" למתבגר המהורהר

דרור, הדמות הראשית בספר, ומי שגם מספר את הסיפור, פוגש את הנסיך בצורה המהדהדת את הסיפור המקורי, כשהוא תקוע בלב ים וצריך לשרוד את העמידה מול איתני הטבע, בדומה לאכזופרי שנקלע למדבר סהרה. הוא כותב את הסיפור לאחר שאף אחד לא מאמין שהמפגש עם הנסיך הקטן בים היה אמיתי. בעצת הפסיכיאטר שלו, הוא כותב על קורות המפגש הפלאי - בזמן שהוא למעשה נמצא בבית הסוהר (עובדה שנגלית לקורא רק בסוף הספר). דרור יושב בכלא מכיוון שגנב את הספינה "מרחבתן" מהמעביד שלו, עבדול מחמוד, והפליג איתה אל הלא נודע במשך למעלה מ-80 יום, מבלי שמשלחות החיפוש הצליחו למצוא אותו. הדמות המיתולוגית שכולנו מכירים מהילדות חוזרת ופוגשת אדם בוגר שאבוד בלב הים, אבל אף אחד לא מאמין לו - "הנסיך הקטן חוזר" יזכיר לבני הנוער שאנחנו עדיין יכולים להיעזר בילד שבתוכנו כדי לשרוד מצבים מורכבים. ממליץ בחום כי כל אחד מאתנו עובר מצבים לא קלים בחיי היום יום ובעזרת הדמיון נוכל למצוא את הפתרון הכי נכון ומתאים לנו.

הבדיחה השבועית:

איש אחד אמר לרופא: "ד"ר, אני סובל ממחלת השיכחה. אני שוכח הכל".

אומר לו הרופא: "כמה זמן אתה סובל מזה?".

עונה האיש: "ממה"?

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות